MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg leter etter økologisk soveskinn, eller iallefall så babyvennlig som mulig. Har noen peiling ?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Vi har et fra Barnas Hage, helt supert! Hun ligger og sover på det nå, faktisk. Nøstebarn har også fine skinn
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Er det 90-100 cm som er det største man kan få ?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Tror det. Barnas Hage har ofte tilbud på dem, tror jeg.
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 termin er 1.april. Jeg venter og venter og venter.....:-D Leste på nettsiden til nøstebarn at deres skinn er fri for garvestoffer. Dette stod det ingeting om på barnashage. Er det noe vi skal være bekymret for ? Skinnene er sikkert like fine, og nøstebarn sine var jo veldig dyre i forhold til barnas hage sine!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Det står noe bakpå skinnet vi har, men jeg er ikke stødig nok i tysk til å tyde det.. Öko-test, richtig gut leben og et eller annet. Haha, nå følte meg meg smart. Men barnas hage skal vel bare selge ting som ikke inneholder tilsetningsstoffer?
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Hehe:-D Joda, barnas hage skal være en miljøvennlig butikk etter det jeg har skjønt. Jeg går for det, prisen er ikke så verst sammenlignet med de andre nettbutikkene jeg kikket på nå.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Også er det veldig fint altså. Hehe Den lille hissigproppen her liker det veldig godt også. Og da snakker jeg om babyen altså...
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2008 Så den lille hissigproppen har en eldre å slekte på, altså....? :-D
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Neeeeeeei. Hehe. Men det er litt sånn at man nesten lurer på hvor det kommer fra. Så sint har aldri jeg vært noen gang. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå