Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hadde en veldig rask fødsel sist, og er redd for å ikke rekke fram i tide......
Hvitkløver2020 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 tenker litt på dette jeg oxo, men hvis det virker som vi ikke rekker frem i tide får vi ringe 113...ambulanse=) Dem kommer å møter....skal egentlig ha ks jeg da, 10 dager før tiden. men man vet jo aldri!! Sist kom han noen dager før terminen. Lykke til da=)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Dette er jeg også litt redd for. Og det enda jeg hadde en lang og drøy fødsel sist gang... Ingenting som tyder på at jeg skal føde i full fart denne gangen heller, men tankene kommer jo.. Går jo ofte litt fortere med nr 2 (ihvertfall for de av oss som hadde en lang fødsel som førstegangs). Men som sagt over her, er det bare å ringe ambulansen hvis man mistenker at man ikke rekker frem. Skrekkbildet mitt er at jeg må føde i bilen i veikanten med samboer som jm..! Men det er jo veldig usansynlig hehe. Det går nok kjempebra! Bare dra til sykehuset i god tid hvis du er engstelig. Skjønner deg veldig godt, siden du hadde en rask fødsel sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå