Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg blir sansynligvis alene og aner ikke hvordan økonomien blir. Er student og kommer sikkert til å få "det vanlige" av stønader. Noen som kan komme med forslag til budsjett det går an å leve med? (Har ett barn)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hvor gammel er barnet? jeg får overgangstønad.. det er ca 10300.. nå er hun snart 1 år, så da vil jeg få kontantstøtte og. det er 3600..men får ikke det viss hu går i barnehage.. men viss hu ska t dagmamma før jeg. åsså får du barnetrygd for 2...ca 1900.. å du får barnebidrag fra bf... åsså kan du få hjelp til betaling av skole.. utdanningstønad..
nickoline og supermann Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 vanskelig å si noe konkret, da jeg ikke vet hva du har av utgifter/inntekter. men min erfaring er at er man fornuftig, så vil man klare seg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Får ikke kontantstøtte og vet ikke om jeg får bidrag fra faren da han vil ha mye samvær. Får vel os, ekstra barnetrygd,støtte til utdanning og barnepass? Tror jeg skal greie å være økonomisk og oppfinnsom for å få pengene til å strekke. Men blir jo ikke mye i inntekt som skal dekke alle utgiftene i mnd.. Husleie (den bekymrer meg mest. Er jo umulig å få noe under 6000kr,blir jo ikke noe igjen til resten da..) Forsikring Mat Transport Tlf. Strøm Alt mulig annet.. Forslag mottas med stor takk!
Denice Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Du bør også søke bostøtte.. da må du ha med leiekontrakt, kvittering for siste 3 mnd og eventuell bekreftelse på inntekt.. (eller mangel på..) Hihi Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå