Hvitkløver2020 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg går hos lege og hos JM. Legen måler magen og får fine mål som ligger på midten av streken, men jm måler magen til å bli 2-3 cm større hver gang!! EKS: var hos jm 32+0, sf-mål: 32cm var hos lege 34+1,sf-mål: 32cm men jeg merker stor forsjell når dem måler!!! JM holder mye lenger ned liksom,.. men men...stoler ikke helt på disse målene jeg, så lenge det ikke er veldig høyt eller lavt=)
Hvitkløver2020 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2008 Sjekket helsekortet nå å det var i uke 32+0 og 35+2, like mål på 32 cm. Men jeg ser jo tydelig at magen har vokst på de 3 ukene=) I uke 28+1 hadde jeg hos jm 29 cm sf mål, I uke 30+1 hos lege hadde jeg 27 cm sf mål... blitt 2 cm mindre asså på de 2 ukene. hihi
wilma<3 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Legen og jordmora jeg går hos måler helt forskjellig, har på en måte to forskjellige kurver. Jordmora måler meg mye mindre enn legen, men jeg bekymrer meg ikke over d. Som du og sier så merker man jo gjerne at man blir større selv og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå