mammamammamammamor Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 av huset der vi bor. er ikke isolert, så varmen yker rett ut. me må ha på ungene ullgensre inne, kan ikke opne døra fra stua, for da kommer kulden fra gangen inn. ungene vill selvsagt leke på rommet, men der er det på tross av ovnen som står der iskaldt der og, går bare ann å vere i stua og kjøkkenet, og da bare viss vi bålfyrer, eg og ungene er forkjølte, rotet hoper seg opp rundt i huset, for e klarer bare å vere i stua, huset er gammelt og fult av sopp og mugg, og alikevell synes hseigeren at me betaler lite. savner der vi bodde før, dervar det varmt og koselig og sosialt. men gubben vanntrivdes og det var ikke plass til oss. men eg vill flytte til bakers, eller til et aent sted der det er varmt
mammamammamammamor Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 ja, hvorfor flytter vi ikke? fordi gubben ikke vill
HopsiDeisy Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Så trist for deg... Kanskje du kan finne noen hus/leilighetet som ser bedre ut? Finn et par alternativer og vis de for ham. Han må jo ta deg seriøst da? Ikke noe kjekt å bo slik du skriver, Flytt før dere blir altfor syke. Finn frem artikkler ang sopp/mugg i hus, og spør om han virkelig vil at barna skal vokse opp i slike forhold. Jeg tror kanskje jeg hadde vurdert å flytte ut med barna uansett... men det er meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå