yasmina Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 med full fest ... Hva kom det hele på ? Skal ikke ha fest , men tenker å bruke ca det jeg ville brukt på en skikkelig fest på noe annet
TusseMor07&09&14 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde leid lokale, hadde middag og velkomstdrink og en del pynt og kostymer... ble sjokka da jeg regnet sammen.... Ble over 10000... I tillegg kom jo gaven;o) Sa til gubben at jeg ville på tur når jeg fyller 30 i stedet... men det var fest han ville ha.
yasmina Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Hehe... det er sånne eksempler jeg vil ha for da blir ikke det jeg vil så dyrt likevel
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 he he... Jeg hadde festen her hjemme, serverte ribbe og øl (i og med at jeg er et julebarn), og hele gildet kom på 1000 kr.... sorry, I had to ;-) Kos deg på bursdagen din!!!!!! Bruka alt du har råd til å bruke, men jeg vil ikke se deg i neste års sesong av "luksusfellen" :-))))
lenej :o) Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 eg har ikke blitt 30 ennå, men var i 30 årsdag hos venninna min i fjor, å dem hadde leid lokale til 300kr, (meget billig), å lagde gryterett til ale, og alle tok med drikke til felles bar. skikkelig koselig! så hadde de temafest, da dem begge som feira, var født på 70 tallet, så de hadde 70 tallsfest, med kostymer! eg va hippie va så gøyt!
yasmina Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Hehe..vet ikke hva luksusfellen er jeg, men har skjønt ast det er noe som går på norsk TV. Men har tenkt å holde meg innen for hva vi har råd til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå