Gå til innhold

Dilemma.... Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har problemer på jobben om dagen - skikkelig, han har mest lyst til å dra et annet sted og starte på nytt... jeg er nettopp ferdigutdannet og har begynt å søke jobber nå... søker oslo/østlandet, det er her vi bor... han mener jeg bør søke over hele norge, så kan vi heller flytte dit og han også få en jobb der... Men jeg har ikke lyst, vil være her jeg! Her jeg har alt av nettverk, familie, venner osv... Vil at Julia skal ha et godt forhold til besteforeldrene sine, flytter vi langt får hun se dem kanskje annenhver måned... hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke begge søke jobber på Østlandet da?

Hvis dere ikek får noe, kan dere vel etterhvert utvide søkefeltet litt.

men jeg skjønner godt at du vil prøve å bli der hvor dere har et nettverk, det er jo veldig verdifullt å ta vare på.

Skrevet

Må vel gå ann å søke på nye jobber uten å flytte vekk fra østlandsområdet vel? For meg skulle jeg ha veldig spessielle problemer hvis jeg skulle ha noen tro på at de ble borte bare ved å flytte vekk.

Jeg synes uansett dere begge to bør være med på å bestemme hvor dere skal bo. Både jobb og sossiele forhold bør være OK for dere begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...