Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har hatt så vondt i korsryggen lenge nå, spesiellt på den ene siden. Det stråler ned i beinet og gjør så vondt bare jeg bøyer meg eller skal gå i trapper...merker det på innsiden av begge lårene også. I tillegg verker det i åpningen (der babyen kommer ut). Hva er dette? Er så vondt av og til så jeg må skrike til
snart mor til 3 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 bekkenløsning er vel det siste du vil høre navnet på nå,menne...jepp..beklager..høres nok meget kjent ut det der ja...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Ja, dette høres ut som bekkenløsning desverre... Ta deg en tur til legen og beskriv det på samme måte til han/henne som du gjorde her. Du har krav på gratis behandling, ihvertfall hos fysioterapeut, når du blir diagnostisert med bekkenløsning under svangerskapet. Benytt deg av det! Og om du er i arbeid, kan det være at du bør sykemeldes - i det minste for en periode. Man bør lytte til kroppen sin og ta det rolig når det trengs. Håper du tar deg en tur til legen og at h*n kan hjelpe deg til å, om ikke annet, minske smertene en del. God bedring og lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå