**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er i uke 36, og har de siste dagene hatt rier 1-2 ganger til dagen som har sittet skikkelig intenst sammenhengenede opptil 10-15 min før de har sluppet taket. Er det noe man bør få undersøkt? Går jo utifra at det bare er maserier, og vet jo at det er helt normalt å ha dette, men har også lest at visst de sitter lenge så kan det tyde på at noe kan være galt..?? Hadde det ikke sånn med førstemann, så må bare høre litt med dere.. Kan jo være fødsel er rett rundt hjørnet også da..
nr 4 er her<3 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hei tingeling=) har oxo masse sånne men ikke så lenge da..du kan jo ringe føden eller jm å høre med de om hva de mener.. må ikke du få før meg nå hehe..håper vi kommer samtidig på føden i arendal=)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Hehe! Du skal se jeg sniker i køen:) Neida, håper på å treffe på deg der inne:) Men du får nok først:) Jeg er nok så heldig å gå over tida jeg. Gikk 10 dager over med førstemann... Du har det sånn du også ja.. Hmm frustrerende når kroppen skal tulle så med oss. Maserier og rier kjennes vel kanskje likt ut, så man kan jo ikke vite før man har sjekket.. Får kanskje ta en tlf å høre iallefall. Kjedelig visst de er effektive rier og plutselig så skal jeg føde:)
nr 4 er her<3 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 håper du slipper å gå over tiden denne gangen..har aldri gått over jg men blir sikkert d med denne hehe..krysser fingrene for at d ikke skjer ja=) kjennes faktisk ut som d er rier jg har men er jo ikke sikker så da er d sikkert ikke d hehe..masse nedpress å greier.. bedre å ta en tlf for mye enn en for liten=) hold meg oppdatert da=)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Hadde jo glemt hvordan rier kjennes ut, så tenkte litt på om jeg ville kjenne det igjen, men det var jo ikke så vanskelig..Det ER rier jeg har..uten tvil:) hehe! Jeg har også veldig mye nedpress, og vonde kynnere.. blir helt gåen. Det blir kanskje en stund før på oss da!! Skal holde deg oppdattert:) Det må du også!!
nr 4 er her<3 Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 oi oi oi..da skjerd kansje noe med deg de neste dagene da.. skal holde deg oppdatert vettu=) ha en fin dag videre må komme meg på butikken nå=)
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Er spent på hva dere finner ut, for jeg har også hatt min 2 slike rier hver dag siden lørdag. I tillegg er magen hard som en bowlingkule øverst og litt mykere nederst. Men ikke sånn som med kynnere, for de har jeg kjent i maaaange uker nå og de er helt annerledes. Jeg fødte 6 uker før tida sist gang, så de tror den kan komme før nå også. Skal til kontroll med UL på torsdag, så er litt usikker på om jeg skal vente til da eller ringe å spørre. Hvis jeg ringer, skal jeg oppdatere dere, og hvis ikke venter jeg på oppdatering fra dere :-). Kjenner dere lite liv også eller? Jeg kjenner lite, siden magen er så hard, men kjenner endel snuing og sånt. Men ikke ordentlige spark nå.
nr 4 er her<3 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 hei gutt igjen=) begynner nesten å tro at noe er på gang her hos meg hvertfall..ca 10-12 min mellom hver nå men vil ikke håpe riktig enda..har faktisk ikke kjent så ekstremt mye liv idag som jg pleier..har kjent ho beveger seg da:)å en god del sli på morran idag:\ ringer ikke føden enda hvertfall men skal si ifra med en gang visst d ikke gir seg:) hvor mange uker er du på vei??
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Da har jeg snakket med JM, og hun mente det ikke var noe man behøvde å få sjekket.. Helt normalt med maserier, og så lenge det var bra med liv i magen var det ingenting å tenke på. Hun sa at det eneste var at det kunne gå fortere når fødselen endelig begynte:) Ble de derimot regelmessige kunne man jo ta en tlf til føden. Så da tenker jeg ikke mer på dette før de evnt blir regelmessige, har jo kun hatt et par tak til dagen.. Så spennende da ''nr 4''!! Regelmessig å greier!! Skal følge med her nå
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2008 Hei du:) Visst de tror du kan få før tida denne gangen også, så kunne du visst du er bekymret kanskje tatt en tlf å hørt hva de mente:) Men holder det seg som du beskriver nå, og ikke blir oftere kan du jo høre på kontrollen:) Er det vonde rier? Sitter de lenge? Ang dette med liv så blir det jo automatisk mindre spark nå som det er så trangt der inne.. Jeg har iallefall ikke hatt spark på lenge, er som du sier at man kjenner mer snuing å sånt. Hos meg er det MYE liv enda, synes magen beveger seg i alle retninger:)
nr 4 er her<3 Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 fortsatt vondt her men verken verre eller bedre så får bare se d ann ei stund til=) godt du fikk pratet med jm da..håper ikke d bare er mase rier her hehe..hadde lissom ikke gjort noe om ho hadde kommet snart..=)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2008 Hmm synes du godt kan vente på meg jeg:) Men kan jo virke som du har begynt:) Du vet vel godt selv om du er i gang eller ikke, ettersom det er nr 4 du venter så begynner du vel å få litt erfaring:) hehe! Jeg har kun hatt 1 tak i dag, så ser ikke så lovende ut her, gitt. men ser jo helst at ho blir der inne en stund til også da:) Hva heter du forresten? Så kan jeg spør etter deg på føden:) Hvor gamle er ungene dine da?
nr 4 er her<3 Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 står på stede hvil her enda:\ ser ikke ut som d blir noe enda men kansje like greit for må jo få kjøpt de siste små tingene først..hehe..håper vi får på likt heller=) ungene mine er 10,7 å snart 5=)er jo helt vilt å fort tiden går=) jeg heter june...du da? var d jente du hadde fra før?
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2008 Så vittig at du heter June, det skal tulla i magen hete også Ja, har ei jente, Emma, på 18 mnd fra før. Jeg heter Inger Lise. Greit at vi venter litt til ja, hehe! Har litt å gjøre her også. Tror jeg hadde blitt noe stressa om jeg skaulle fått nå..Vi satser på at vi treffes på føden:) Skal du være der noen dager eller pleier du å reise hjem med en gang?
nr 4 er her<3 Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 jøss så sprøtt hehe...litt av et lite sammentreff=) blir vel på føden to dager eller noe sånn..vet ikke helt må jo nesten se om alt går bra å sånn først...skal bare ligge der å vente på deg visst jg får før hehe.. trodde jo virkelig at noe var på gang igår men ble jo bare lurt hehe.får drøye d litt til før ho kan komme=) da får du jentene temmelig tett da egenlig..blir koselig med baby igjen i huset her..er jo nesten 5 år siden=)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2008 Ja men det var jo koselig at du vil vente på meg:) Jeg blir der de 4 dagene man kan:) Tror jeg får slappet mer av der inne enn hjemme med tulla som er ''overalt'' for tida:) De blir så fort store atte, så tenker det blir stas med en baby i huset igjen ja:) Her har jeg jo nesten en baby enda, så gruer meg igrunn litt til å ha to små, men det går vel bra det også. Har en mann som jobber på sjøen, så er alene 3 uker av gangen..puuh! Blir jo spennende å se hvordan det blir. Har heller ikke kjent så mye til rier hverken i går eller i dag, så det har nok stanset opp her også. Men har hatt svake murringer og veldig mye kynnere da.
nr 4 er her<3 Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 ja skjønner godt at du vil slappe av litt på sykehuset..har tenkt samme tanken..vi har nok godt av litt avslapping=) går nok bra med to små i huset=)håper du slipper unna sjalusi å sånn men må vel bare gjør d beste ut av situasjonen uansett.. 3 uker ja ikke akkurat lite d nei men d går nok bra=)skal han ha pappa perm eller??tror ikke jg får sambo med på d hehe men nå jobber han fra halv 5-5 på morran så er han ferdig i 1-2 tiden på ettermiddagen eller formiddagen eller hva jg skal kalle d hehe..deilig d=)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. mars 2008 Så greit at han har en sånn arbeidstid da:) Synd han ikke benytter seg av pappapermen.. Tror de har litt godt av å være hjemme med babyen. Min mann var hjemme 9 uker med snuppa, og blir samme denne gangen. Han synes det var mye jobb.. men den alenetida de hadde sammen er veldig sund, tror jeg. Får et helt annet forhold:) De trenger det:)
nr 4 er her<3 Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 ja hadde jo ønsket å ha han hjemme ei stund men får bare se åssen d blir når ho kommer ut=)kansje han blir hjemme bare han får sett d lille vidunderet vårt=) tiden går fort nå..føler litt panikk nå hehe..kjøpe madrass å dyne t senga imorra så da er d viktigste på plass hvertfall=)gøy d er å handle inn alt sammen til den lille=) åssen er formen din da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå