Gå til innhold

Se på denne! Fin??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som syns denne var noe fin?? ;(

Skrevet

jo den var fin,gid vi også kunne kjøpt ny bil,har en drittbil som starter når den vil,hehe,

Skrevet

Vi må ha bil om vi vil eller ikke for den vi har er det bare to seter i! Litt dyr egentlig, men, men.... Har ønsket meg en sånn sikkert i fire år nå så nå når anledningen byr seg syns jeg at vi må slå til!:D

 

Alle som syns at jeg skal få viljan min: Skriv dere på =D

(Da kan jeg vise dette til samboern og si at jeg har mange som er enig med meg..hihi..., (han skulle ringe pån i dag!)

 

*klem*

Skrevet

Anonym hehe trenger kanskje ikke være det om en bil kanskje..... *flau*

Skrevet

du har min støtte:) dritfin bil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...