Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har så lyst på denne. Vi må kjøpe oss bil til den lille kommer. Hva syns dere om denne??? =) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12585760&sid=xz4cbaEmnpn646358&pos=null&tot=null
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 jo den var fin,gid vi også kunne kjøpt ny bil,har en drittbil som starter når den vil,hehe,
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vi må ha bil om vi vil eller ikke for den vi har er det bare to seter i! Litt dyr egentlig, men, men.... Har ønsket meg en sånn sikkert i fire år nå så nå når anledningen byr seg syns jeg at vi må slå til! Alle som syns at jeg skal få viljan min: Skriv dere på =D (Da kan jeg vise dette til samboern og si at jeg har mange som er enig med meg..hihi..., (han skulle ringe pån i dag!) *klem*
Gullklumpen! Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Anonym hehe trenger kanskje ikke være det om en bil kanskje..... *flau*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå