Kvitelilja Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei, jeg fikk en opplysning fra en overlege i gynekologi, Jeg synes det var noe rart, men overlegen mente at all forskning tilsa at det skulle være så. For at det skulle bli lettere for egget å feste seg var det viktig rett etter mensen var ferdig å ha sex med full innsprøytning,,,, Jeg trodde livmortappen stengte seg rett etter at blodet var kommet ut, og at sædcellene ikke kunne komme opp, men det var viktig at dette hendte på dagen etter at mensen var ferdig, for da var det ennå en åpning, senere ble den stengt for å så åpne seg igjen ved EL. Sædcellene ville da svømme opp i livmoren og rense den - så den begynte å bygge seg opp et immunforsvar - og da det da ble EL var livmoren sterkere og mer klar for å få egget til å feste seg. Hva mener dere ? Jeg tror på overlegen da og den nyere forskningen.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Tror du virkelig det er noen her inne som vet mer om akkurat det der enn en overlege i gynekologi?? ... jaja
Kvitelilja Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Nei, men vil høre hva dere tror om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå