Gå til innhold

Blødninger i uke 20...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå vært plaget med små og større blødninger i en uke. Har vært på en UL, men de fant ingenting galt. Blir allikvel veldig bekymret... Har i tillegg kraftige menstrasjonslignende smerter i rygg og mage. Andre som har opplevd dette? Takk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Har du hatt disse smertene hele tiden? Jeg hadde ikke smerter....

Så lenge det er blødninger trenger det ikke være noe galt. Hadde selv litt blod i uke 20 uten at de fant noe som helst. Og ikke hatt noe mere av det heller.

Hva sa de når du var på sjekk da? Ingen forklaring på smertene heller?

Skrevet

Nei, fikk ingen forklaring på hverken det ene eller andre. Ganske frustrerende...

Skrevet

Uff..høres ikke kjekt ut.. Har selv hatt blødninger på og av gjennom hele svangreskapet... Så kjenner den ekkle følelsen... Masse lykke til..Krysser fingre og tær for at det går bra...

Skrevet

men er du i uke 20 da? på profilen din står det at du har termin 18. august og det er nesten en mnd etter meg, og jeg er 21 uker på fredag... men kan jo være feil på profilen din.. tror det eneste man gjør er å ta kontakt med lege og så høre hva han sier og ev de han sender deg videre til...

lykke til!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jøss det var dårlig synes jeg... Kan du ikke høre med legen din eller jordmor? Ikke bra å gå rundt slik å lure og være engstelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...