Gå til innhold

Er det noe inne i magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 16+4...har under graviditeten ikke hatt noe særlig symptomer, jeg ligger hver kveld og kjenner etter liv-men har ikke kjent noe enda. Har ikke fått gravidmage enda, ser bare litt ekstra feit ut :-)

Har vært på tidlig ul og sett at det var liv der, men får tanker som at utviklingen kan ha stoppet (ma) og derfor jeg ikke merker mer..

Skal på ordinær ul på onsdag- og er så redd for hva jeg får se. Om det i det hele tatt er noe der og hvordan det evt står til med den lille.

Skulle ønske det gikk an å kose seg med graviditeten - ikke bare bekymre seg. Hopefully så kan man gjøre dette etter onsdag...

Ikke meningen å syte - må bare få ut litt tanker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Akkurat sånn har jeg det også, men jeg har verken sett eller hørt babyen enda!! Er 15+3 i dag og skal ikke på UL før 25 mars! Kjempe spent!

*Trøste klem til deg*.

Skrevet

Det er ikke uvanlig å ikke kjenne liv når man går i 17.uke. Ingenting som tilsier at man må kjenne liv i magen enda da. Og gravidmagen din kommer nok ganske snart skal du se =) Mange mager som "popper" frem over natten...

Jeg kan godt forstå at du er litt bekymret for om alt står bra til der inne, men så lenge du ikke har blødd eller hatt vondt i magen er nok alt helt okey =)

Jeg tror alle gravide bekymrer seg en eller annen gang under svangerskapet. Jeg vet at jeg har bekymret meg mer enn en gang ihvertfall.. Det er helt normalt da =) Vi får trøste oss med det...

Jeg tror nok at du også kommer til å begynne og glede deg over graviditeten snart!

Ønsker deg masse lykke til på onsdag og videre i svangerskapet =)

Skrevet

Du er ikke alene! Jeg er 15+0 og har heller ikke hatt særlige symptomer, og det lille som var fosvant ca uke 9 - 10. Jeg har vært på ul i uke 13, og da så alt helt fint ut. Men etter det har jeg ikke kjent noe, har ikke særlig mage (også bare feit), jeg kjenner ikke bevegelse....

Var så lykkelig etter ultralyden, men nå er jeg tilbake i bekymringsmodus! Gleder meg til ultralyd 1. april - men regner med at jeg kommer til å begynne å bekymre meg om nye ting etter ultralyd og etter at jeg har kjent bevegelser *sukk*

Det er vel typisk oss mødre å bekymre oss! Det kommer ikke til å gi seg verken når vi kjenner spark eller når ungen er født! Da kommer vi bare til å bekymre oss om andre ting :-)

Skrevet

Hei. Den tanken har jeg også gjort meg mange ganger denne gangen. Er 14+5 nå, så vet jo at det er veldig tidlig ennå å kjenne noe. Med min første var jeg pasert uke 20. før jeg kjente liv første gangen. Men med nr. 2 kjente jeg det alt i uke 14. Er nok derfor jeg venter så veldig på bevegelse fra den lille nå :-)

Men kjenner livmoren godt når jeg ligger, så den vokser i allefall.

Er ikke annet å gjøre en å snakke hardt til seg selv. Må bare stole på at alt er i orden. Blir smårar om man skal gå rundt å tenke på at kanskje er det noe galt. Så er ikke annet å gjøre en å snakke hardt til seg selv, si at alt er i orden. Noe som hjelper meg er å prate til bittelille knøtt i magen, det gjør tanken på at det er en liten en inni magen, som ligger der å koser seg mye mere virkelig.

Alt kommer nok til å gå fint, men forstår så godt hvordan du har det.

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...