Gå til innhold

billig strips?!? hva skjeeeeer??


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nå 11 dager siden ikm og jeg testet med billig strips i går kveld, den ble negativ... testet igjen i dag morges med strips, igjen negativ... jeg skjønner ingenting jeg, har aldri vært så forsinket før, uten å være gravid... brystene kjennes veldig tunge, er småkvalm akkurat når jeg våkner og er så sinnsvakt trøtt på kveldene... så min konklusjon var jo at jeg er gravid, men tydeligvis var ikke stripsa enig i dette... hva mener dere?? er billig strips pålitelige?? vet at jeg produserer hcg sent, da jeg har tidligst fått blått kryss på clearblue 8 dager etter ikm forrige gang jeg var gravid... håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

 

Jeg har bare gode erfaringer med slike billige strimler. Streken har ikke vært så sterk ved IKM, men den har vært der.

Foreslår at du prøver en CB/digital så blir du sikker.

 

Uansett så ønsker jeg deg lykke til!!

Skrevet

Tror jeg hadde hatt litt is I magen, du sier jo selv det gikk 8 dager over ikm sist. Ville ha venter til 9 dager over og tatt en cb digital. Ikke noe poeng aa prove hver dag. Foler med deg og skjonner at du er spennt.

Skrevet

kan ha vert sen eggløsning vettu =) min kom 9 dager senere enn den skulle når jeg ble gravid nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...