Regnbuens barn™ . Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har en av hver, gutten som er nr 1, er verdens snilleste og roligste både som spedbarn og 4åring. Nr 2 er en liten sinnatagg, helt fra nyfødt av, kolikk, sov lite og hele regla egentlig.. Så da er jeg nysgjerrig? Hvordan blir nr evt nr 3? Hvordan er deres 3 barn?
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Eldste (gutt) er litt "tøysekopp", han har temperament og kan bli rasende, men er en veldig snill og tålmodig kar, var utprega mammadalt som liten. Mellomste ( jente) er ei krutt-tønne av dimensjoner, veldig utadvendt, sta og langt fra mammadalt, hun vinker glad og fornøyd når besteforeldrene henter henne. Minsta har så langt vært litt mer forsiktig i forhold til andre mennesker, hun er også utprega sjalu, mammas godjente og så langt roligere temprament enn søsknene..mer "sutring" enn rasing. Men dette kan forandre seg, hun er bare 10 mnd enda..
Regnbuens barn™ . Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Alle dine har temperament? =)
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jepp....men det har vi foreldrene også :-) Men de har det på forskjellig måte....
bambi på isen Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Alle mine 3 er litt hissige, eldste mann (6,5 år) er fornuftig, flink å hjelpe til å har igrunnen vært grei å ha med å gjøre, selvfølgelig litt krangling og kjefting har det vært på han også, skal jo teste grensene:-) Mellomste (4 år)er et mareritt, han kan ALDRI sitte rolig (det har han aldri kunnet fra han ble født, andre babyer lå i ro på matten på gulvet, han lå å vrikka å vrei seg,sånn at han havna utenfor matta), han er forferdelig sta og hissig, kan feks. ligge på gulvet å hyle i 1 time fordi han ikke vil si unnskyld til storebror!! Vi har kamper med han hver dag, ca hver time av døgnet!! Tidligere la han seg ned på gulvet, eller asfalt å skall hodet, hvis han ikke fikk viljen sin, men i barnehagen er han stort sett grei!! Vet igrunnen ikke hva vi skal gjøre med han!! Mammadalt uten like!! Lillesnuppa (2 år), har fått meget sterk vilje, legger seg ned å hyler for det meste (er meget dramatisk), hun tar veldig etter storebror på 4 år, gruer meg til hun blir eldre!!!! Er også mammadalt
prekæs Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Mine to gutter som er halvsøsken er veldig like når det gjelder temperament. Å leie dem var og er en utfordring (gå søl:) Ville, men snille rampegutter, med en usedvanlig god humor og mange likheter ellers. Begge avskyr/avskydde klin på hendene f.eks. midterste, som er helsøster til minste veldig forsiktig, ville holde i handa, hadde det alltid strøkent på rommet. Nøye med seg selv, er veldig selvstendig osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå