Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden blåste media opp saken om Ramin- Osmundsen til groteske høyder. Nå har Jonas Gahr Støre ansatt en kompis som FN-ambassadør. Jeg har sett det nevnt i en avis, og overskriften er knapt nok synlig. Hva er tanken her - Jonas er mann, ikke noe å skrive hjem om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest den saken så har ingen kommentar, bortsett fra at jeg tenker at jeg ikke ville vært så kjapt ute med den konklusjonen. På min arbeidsplass ble det slått stort opp at Ramin-Osmundsen måtte gå KUN fordi hun var kvinne. Jeg tenker at den verste fienden for likestilling i dag, er kvinner selv, som undergraver seg selv med hele tiden å poengtere dette.

Skrevet

Ramin-Osmundsen måtte gå fordi hun er en løgner....hun løy i UDI og hun løy for Jens.Det er ikke så farlig å ansette kompiser,bare du ikke juger om det....

Skrevet

Selvfølgelig måtte hun gå fordi hun løy. Spørsmålet er om saken i det hele tatt hadde kommet opp hvis hun hadde vært mann.

Skrevet

Kompiskjør og nettverksbygging foregår i politikken hele tiden. Hvorfor blir det slått stort opp når en kvinne gjør det samme?

Skrevet

Og den var til Willemo

Skrevet

Ramin-Osmundsen gravde sin egen grav som hun til slutt ramlet nedi. Syns det blir noe annet. Jeg mener at det ikke har noe med at hun er kvinne å gjøre. Hun taklet situasjonen ekstremt dårlig. Jeg tipper at Jonas Gahr Støre ville taklet det annerledes fordi han er mer rutinert og en annen type - og dermed ville han ikke kommet opp i den problemstillinga.

Skrevet

Ja, Jonas er rutinert. Han blåser av hele greia, og sier at det er noe helt annet enn Osmundsen-saken. Så bare man er arrogant på rette måten, så er det greit å ansette kompiser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...