dritgrei hei hei! Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Vi er nok mange som har lyst til å si noe til deg, men ikke helt vet hva. Jeg lager denne tråden til deg for jeg vil du skal se at vi tenker på deg i dag også! Jeg tenker på deg, dritgreipappan tenker på deg, og jeg tenker på jenta di som helt sikkert gjennopplever traume og alt det vonde som skjedde. Jeg er ikke så flink med kondolanser og jeg er fryktelig dårlig på sorg, men jeg vil du skla vite at du og alle dine, og lille englegutten er med meg i dag! God rar, hard klem fra
Trollmora Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Kjære go`guttklatten, jeg er med deg og dine i dag! Stor varm klæm fra Trollmora Takk dritgrei for at du startet denne tråden...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Varme og vuggende klemmer sender jeg deg idag.......det er så vondt så vondt......... Tenker på dere alle....idag og imorgen og fremover...når dere kanskje trenger det aller mest... Klem klem klem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Sender klemmer i bøtter og spann.... Dritgrei sier det så bra..... Og jeg kan jo si at årsdager som denne er fryktelig vondt...... Men han har det godt og han ønsker nok at mormor skal ha det godt også......
Milli Vanilli Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Legger også til en god klem i denne tråden. Tenker masse på deg og dine i dag. Jeg er heller ikke så god på det å skrive ned fornuftige og gode ord, men jeg har erfart at når folk tør å spørre hvordan man har det etter at man har mistet noen man er glad i, da føler man seg styrket etterpå.. Tøft akkurat der og da, tårene kommer og man når bunnen på nytt. Men etterpå, føler man seg bittelitt sterkere. Klem, klem, klem fra meg
Urtete Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Kjære go´guttklatten! Vit at jeg tenker på deg - masse!! Måtte du snart få bedre og lysere dager, det har du jammen meg fortjent.. Stor bamseklem fra
Maud Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Hei kjære du! Sender en varm klem og håper det kommer litt lys inn til deg nå som det er temmelig mørkt. Håper dere kommer gjennom denne dagen og at dere klarer å støte hverandre. Jeg tenker på deg og skulle gjerne gjort noe for å støtte deg!
phantomet Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Goguttklatten, Du er i tankene mine idag. Sender deg ekstra energi og kraft slik at du orker å stå smerten og sorgen ut. Sender deg tanker fylt med håp og drømmer slik at fremtiden ikke føles så mørk. Sender deg omsorg og varme slik at du kjenner deg mindre alene. med dypeste medfølelse og respekt phantomet
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Sender deg gode, varme klemmer jeg og. Du er sterk og modig! Tenker masse på dere i dag!! God klem
Gummelillan Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Vet du, go'guttklatten? Du var den første jeg tenkte på i dag tidlig. Du kjenner ikke meg og jeg er vel ikke så alt for plagsomt ofte inne på sidene for tiden. Men altså i dag har du vært med meg i tankene hele dagen. Håper du har kommet deg styrket gjennom dagene. Du fremstår som en utrolig reflektert og flott kvinne, mamma og mormor! Håper de tunge dagene snart snur for dere. Det har du fortjent!!! Stor bamseklem fra
Plutseliten :) Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Kjære deg! Sender en stor og varm klem til deg i kveld.Håper du har kommet deg greit gjennom denne dagen. Vi er mange som har tenkt på deg,og følt med deg idag.
Superlis Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 Vil bare slutte meg til og gi en god "tenker på dere" klem.
Natteravnen* Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 Ja vi tenker mykje på deg og dine. klem fra
Sivalur Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Har ingen ord så jeg sender deg en stor klem...
dritgrei hei hei! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2008 Kjære godguttklatten, du rører ed noe i meg! Selvsagt heier jeg, jeg heier daglig! Jeg har gjort det så lenge jeg har visst om deg rett og slett! Du fortjener at verden går i tog for deg, og nå skal jeg love deg at det skal skje! Jeg skal heie til kråka tar meg! Jeg blir rørt av at du vil leve! Det er godt å lese, og jeg har tenkt det lenge. "Hun er ikke skapt for å leve et liv i stillstand", har jeg tenkt. Du får hilse lille gullgutten og si at vi tenker på han, at vi er mange som vet at han levde, og vet at han satte i gang viktige store ting! God klem i snøen fra
dritgrei hei hei! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. mars 2008 ok... jeg skal passe meg for kråka, men heie det skal jeg gjøre så lenge du har behov for det, og enda litt lenger :-) Har du hørt den vitsen her, jeg kom på den fordi pappan din ville ledd av den tror jeg, nettopp fordi han ikke ville at du skulle bo på landet alene i snøen... okei, hær kommer d'n. Han Matti satt på samvirkalgate og tok sæ en kaffe. Plutselig kom han Pekka inn og satte sæ ned. De satt nu dær og så ut av vinduet og plutselig spurte han Pekka: "Du Matti, like du bæst å pule eller å ronke???" Han Matti så leeeeeenge på fuglan og svarte: "Joooooooooooo, æ like nu bæst å pule" Han Pekka gikk å henta sæ litt mer kaffe før han spurte: "koffer det?" Da smilte han Matti og sa: "Tjaaaa, det e nu artig å træff folk!"
dritgrei hei hei! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2008 Ha ha ha ha... du er jammen meg noe av det fineste som finnes... Neida du fornærmet ikke, hva skulle fornærme???? åååååååååå den halt samen... nei vettu hva.... du kjenner da folk her inne. Jeg er ikke halvt same en gang, og ikke er jeg halt, og ikke er jeg same... nei du go'guttklatten! Du fornærmer aldri!!! he he... jeg må smile. Jeg ble bare borte litt for dritgreijenta tok godt for seg i en pakke med kakaopulver... MY GOODNESS! hahaha... jeg tror jeg må legge ut bilde... for det er ikke mange sekundene som skal til vet jeg :-) ikke logg av da... det er kjedelig!!! Logg på igjen!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå