Gå til innhold

Når si JEG ELSKER DEG?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEIIIII

Trenger noen svar her..gjerne fra gutter!

Jeg har vært sammen med min kjære i 14 mnd....vi har det veldig fint sammen, og begge ser en felles fremtid for oss. vi er 25 og 28 år gamle.

MEN han har aldri sagt at han elsker meg!

Dette fortviler jeg litt over....! .....han sier ofte at han er glad i meg. Og jeg merker at han bryr seg veldig om meg! Men skulle gjerne hørt de andre 3 ordene også...

Hvor lenge kan jeg vente på dette uten å si noe.......har lissom lyst at han skal si det først....

Hmmmm.

Takk for svar!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk viss han går å tenker det samme..? vær tøff å si det først du.. :)

Skrevet

Kanskje fordi vi er litt feige når det kommer til å uttrykke følelser med ord?

Vi viser det gjerne mer gjennom hva vi gjør for dere.

Husk at alt er ikke som en romantisk film/bok;-)

Men hvis det betyr så mye for deg at han sier de tre ordene til deg, så si det til han i klartekst. Vi er ikke alltid så flinke til å ta hint. Bare så det er sagt, men det har vel dere kvinner funnet ut selv:-)

Skrevet

Jeg syns man skal si jeg elsker deg den dagen man forstår at det ikke bare er forelskelse og begjær, men at man faktisk elsker den andre! Vil vel si at det ikke er for tidlig etter 14 mnd. Noen trenger lenger tid enn andre til å komme til "elske"stadiet, og noen menn syns det er vanskelig å si de ordene.. Hvis du elsker han, fortell han det! Svelg stoltheten din, han har sikkert behov for å høre de samme ordene..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...