Princen min Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er dere litt hoven og blå rundt opprasjonssåret????? Og hvor lenge hadde dere vondt i såret???????
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Ja, det ble ikke akkurat så veldig pent etter det var grodd. Var hoven og blå og gul, sikkert litt lilla og Jeg er enda øm noen ganger og "kjenner" godt til operasjonssåret, og det er snart 2 år siden. Er ikke noe farlig, men er vel sånt man må regne med.
2hærligegutter Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Mitt sår har blitt veldig fint, det er nå nesten 5 1/2 år siden. det var blått,gult og rødt. Det røde holdt seg ganske lenge. men det ble "hvitt" etterhvert. Nå som jeg er gravid igjen så har det blitt litt rødt, fordi babyen strekker huden også der. Det har hendt de siste årene at det har klødd, hvert litt irritert, men det er veldig lite. det klødde mye mer de 2 første årene. Nå så ser man det nesten ikke, det forsvinner under trusekanten. Lykke til
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Mitt har aldri hatt noen slik farge, men det er jo normalt etter en operasjon.. Om det ikke blir bedre, så kan det jo være noen ansamlinger e.l. Husker at det var veldig numment, men etter et par uker var det grodd og fint.. Nå, litt over ett år etter, synes nesten ikke arret heller.. Tror det er kjempe forskjell på disse sårene.. noen er heldige, og andre ikke... få en lege til å se på det om du er i tvil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå