MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fikk en virusadvarsel fra en venninne i Mexico. Det stod at viruset kommer med avsender fra din egen adresseliste, og at mailen er merket "Invitación de NN", eller invitasjon fra NN" Jeg sendte videre advarselen til alle mine spansktalende venner, for den kom på spansk. Men tenkte selvfølgelig at jeg ikke kom til å få den type mail, så har ikke tenkt noe mer på det - men nå fikk jeg en mail fra det jeg først trodde var søsteren min - merket Invitasjon fra..... Så pass på!! Viruset "brenner" opp hele C, og åpner du mailen er PCen din garantert vraket for alltid - visstnok. Informasjonen kom ut på CNN, og Microsoft sier det er det verste viruset de har sett til nå..
*ale* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Oida.. Kjenner en som heter Kari Normann så kjekt å vite:)
* 5 om dagen * Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 tusen takk for opplysningen...prøve å holde denne opp litt i dag....
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Unnskyld, jeg var visst ikke helt presis her. Jeg skulle skrevet NN, for avsender kommer som en eller annen på din egen mailliste.
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Så hvis det står invitasjon foran navnet er det fare på ferde altså??
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Ja. På avsender står det navnet på en person fra adresselista di, og i emne står det "invitasjon fra ...."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå