Gå til innhold

Ny TRÅD: Venter jo enda;) 13 dager over termin ;)


trøtt-ja

Anbefalte innlegg

Det virker som alle har forlatt denne Februar klubben...vi må jo holde sammen :) Kom tilbake alle sammen...hi hi hi

Jeg er iallfall i godt humør og i fin form - kjenner bebisen romstrerer her jeg sitter ;)

Men...jeg gleder meg så innmari nå, til å se lille nurket vårt-er det jente eller gutt- hvordan ser du ut...ååååååå det begynner å bli lenge jeg har ventet nå ja.. Terminen var 19. Februar..

Håper vi kan ta tråden sammen igjen...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ble det litt liv her inne igjen da! Kjipt å bare lese om de som har født. Skjønner at du er lei av å vente nå da, men imorgen blir det saker vet du! Tror det er veldig sjelden at de ikke klarer å starte opp en fødsel, så det går nok bra imorgen =) Selv må jeg nok vente nesten et par uker til før jeg evt blir satt igang. Har jo håp om at det skjer noe før den tid da, men man vet jo aldri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Vi ble visst Marsfødere vi...

Jeg går også å venter, er "bare" 5 dager over termin, så må nok smøre meg med tålmodighet enda, men det er vanskelig...jeg gleder meg jo så... Men som jordmor sier; det er enda ikke skjedd at et barn har blitt igjen der inne...

Formen min e kjempe fin, blodtrykket utrolig stabilt og jeg går bare å blomstrer, men syns likevel det er på tide å få hilse på lillejenta... Har ventet nok syns jeg:)

Lykke til med fødselen jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg... 13 dager over? Har du ikke fått tilbud om å bli satt i gang snart da? Må si at jeg synes synd på deg, fikk 3 uker før termin jeg, og de siste ukene var helt jævlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ;)

Jeg veit..13 dager...men jeg var så klar over at jeg kom til å gå over - nr 1 var jo 11 dager over termin + mens terminen min var 1. Mars.

Jeg har ikke noen plager - magen min er nett og fin - og livet har vært egentlig ganske deilig.

Men jeg var hos Jordmor nå i dag, og hun "strippet" meg, hun fikk 2 fingre inn, kjente hodet til bebisen og utvidet en del...jeg blødde tilogmed assa *smiler lurt*

Jeg er moden og klar - så alt kan skje..men i morgen har jeg time kl 0800 på AkershusUniversitetsSykehus - for videre undersøkelse..

Jordmor sa også at Mens terminen skal man ikke glemme, det kan være at den er mer riktig denne gangen enn ul..

Jeg er iallfall glad og fornøyd .... men gleder meg ubeskrivelig mye til å se nurket vårt ;)

Hvor bor dere andre?? Jeg bor på Rasta i Lørenskog ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valle Hovin i Oslo her. Var en tur på fødeavdelingen igår og da var legen inne og rugga litt på hodet. Alt satt visst på plass =) Du får ha veldig lykke til imorgen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA jeg går jo bare og venter jeg og, 5te dagen over termin nå.

Men kan ikke si jeg egentlig er lei, har jo ikke hatt noen plager til nå, men NÅ begynner det å verke skikkelig, så på den måten er jeg lei.

Var hos legen idag, og han fikk inn 4,5fingre, noe som tilsvarte 4-4.5cm, jeg som trodde en var i fødsel fra 4cm??

Jaja, kan vell tryggt si at jeg er moden da.

Hvis han ikke kommer før 10ende mars blir jeg satt igang da, det er bursdagen min så håper han kommer før det!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...