Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 VI begynte å venne av mini på 1 år med mat på natta natt til forrige søndag. en deø rining første natta men så gikk det bedre og bedre . Etter 4 netter ( dvs natt til torsdag) roet han seg med smokken med en gang. Det gjorde han i 3 netter. Men så i natt begynte han å protestere når han våknet kl 1.30 og bare fikk smokk!!!! Klgaet i ca 1 time..... han er rimelig firkjøla men de har han vært de 2 forrige nettene også. Vi gav han en paracet etter en stund for vi tenkte kanskje han hadde vondt i øret, men egentilg tror jeg han bare vile ha melk.......... Har noen av dere opplevd at de først er flinke noen netter og så tuller en eller flere netter for så å li flinke igjen??
Regnbuens barn™ . Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hvis han er forkjølet så ville jeg tilbudt han vann isteden, selv om dere driver matavvenning... melk er uansett slimproduserende når de er syke..Kan jo og være forkjølelsen som gir han tilbakeanfall.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Vi tilbyr vann. det har vi gjort hele veien. Men han ville ikke ha vann inatt. Ble rimelig hissig når vi gav han vann flaska..
grå :) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 kan være at han er tett i nesa og vil opp så han får pusta bedre. ikke godt å si
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Vi sprayer nesa før han leggerseg, men kanskje vi skal spraye hvis han våkner på natta også................... Mye rart med disse mså ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå