TusseMor07&09&14 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Du spådde meg gravid i mars eller mai, men var litt usikker. Ser du noe mer nå? Kan det ha klaffet? Ligger og tenker halve natta vettu;o) hihi... Ser du fortsatt jente? Jeg: 041082 Han: 201277
Mamalari Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Får opp et lite ja på at du er gravid nå Håper det stemmer og det sitter en liten spire hos deg. Ser ut som du vil få en liten jente ja:) Håper du kommer med tilbakemelding når du vet resultatet
TusseMor07&09&14 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 ååååhhhh:o))) Har det veldig på følelsen selv! Men vil jo ikke håpe for mye vettu... Synes symptomene allerede har begynt å vise seg, selvom jeg vet det er tidlig. Ammer fortsatt lillegutt og brystvortene er plustelig blitt såre, slik det var da jeg var gravid i januar! hihi... ja, vi får vente litt å se:o) Skal selvfølgelig gi deg beskjed hvordan det går med meg Mamalari! Blir nok et par uker før jeg tar en test enda... tror jeg;o) Ha en finfin dag! Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Og tusen takk for svar selvfølgelig:o)))
Mamalari Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Høres lovenes ut med symptomer og slikt:) Blir spennende og se. Jeg venter iallfall spent på resultat. Håper det jeg har fått opp stemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå