kei80 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hvordan ligger det ann med deg?Hvor er du i syklusen?
Icerus Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hei Kei27 er på dag 11 i syklusen. Du da? Regner med ikm 21 mars
kei80 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Der var du ja Er på dag 3 og har ikm den 30 mars ca..Men alltid like spenndene å se om det stemmer i forhold til babyverden..Når jeg tester el finner jeg den som regel på 2-3 dager etter utregningene på babyverden.Dette er 5 pp i denne runden.Hvilken pp er du i nå?
Icerus Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Da er vi ikke så langt unna hverandre denne gangen heller Jeg er nå i 3 pp. Men kommer til å hoppe over neste måned dersom det ikke klaffer nå.. Ellers blir det romjulsbarn... Og der er det 2 i nærmeste familie allerede.. Jeg har begynt å få pos. el tester, men veldig svakt foreløpig. skal ha el den 7 tror jeg. Men har allerede begynt "forberedelsene" hehe Har ikke "funnet" el tidligere. Men alltid fått litt pos. tester. Klarer ikke alltid å tolke om det er el eller svakt positiv test... Lykke til uansett...
kei80 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Høres ut som du bruker strimler? sverger til CB EL digital den er ikke til å ta feil av! Men spenndene tid fram mot testing for deg likevel,krysser for deg Lykke til ønskes deg tilbake
Icerus Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 er ikk cben dyr da? jeg ender bare opp med å svi av penger jeg da:) for meg er det like greit å bruke dem på noen billige, så får jeg flere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå