Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Seint, men dog:) Formen er omtrent tilsvarende, magen er bedre og vesla inni der har roet seg. (og godt er det for den andre, utenfor magen vil ikke sove og er langt fra rolig:p hehe) De fant ingenting nevneverdig spenstig, annet enn en litt småsinna UVI jeg ikke kjenner (før nå da evt) pga hvordan vesla ligger. Og siden de da ikke vet hva dette var for noe merkelige greier har jeg fått bedkjed om å ringe igjen om det forverrer seg. Men, kort og greit, vi har det finfint både jeg og trollet i magen:) Nå må vi sove litt, tiiiidlig på i morgen:)
Poteto Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 så bra godt det går fint med dere.. håper du får sove!! natta
Monajenten Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Åh så bra da Tillamor:-) Må få Emblamor til å sove nå da, og prøve å sove litt du også;-) Så kan du drømme om ferskpresset appelsinjuice:-o Nattaklem fra
ScaryMama Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg frika ut da jeg så at du måtte til sykehuset! Godt å høre at det går bra:)
*ale* Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Så flott å høre:) Håper du har hatt en fin natt da:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 så bra at ting ser bra ut. så får vi bare håpe at vondtene går over. stor klem
litakine og Theodor Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Så bra at alt gikk fint - som sagt, heller en tur for mye enn for lite
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Så bra at alt er ok. Greit å finne ut at du hadde UVI da... Håper du får en bedre dag i dag:)
WP-TLogPeanut Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Godt å lese alt står bra til Håper du fikk sovet godt etterpå
☆Anonymia☆ Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 kjempe bra at det ikke var noe alvorlig =) håper du fikk sovet godt inatt da..klem =)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Godt å høre at alt er bra, sikkert bare den lille som tidlig ville vise mamma hvem som er sjefen. Lykke til videre.
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 godt å høre;) håper du har fått en godt natts søvn:)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 Håper du er i bedre form. Om det er veldig mystisk det du har og de ikke finner ut av det får du spørre om det kan være HELP (er det slik det skrives). God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå