Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som har et dååårli forholdt til svigerfamilen? Gruer meg til å se om de dukker opp etter fødslen
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jupp her er det ikke no forhold, kun litt til svigermor. Men kan ikke fordra henne. så regner med hun dukker opp , men ikke resten av familien hans
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Godt det ikke er bare meg som har svigerfamilie problemer...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg liker ikke svigers... av og til får jeg helt fnatt når svigerfar er her (de er skilt). Han har noe fæle lyder han lager som jeg ikke klarer å forholde meg til. Synes han er skikkelig teit også. Har seff ikk sagt et pip til sambo om det. Føler meg jo fæl ofte etter han har dratt. Han har jo ikke gjort meg noe, men jeg utstår han ikke!! Svigermor er bittebittelitt bedre, men jeg takler ikke henne heller. Sambo blir kjempesliten av å ha henne her også, og synes hun er teit. Kjenner jeg blir helt varm i toppen når jeg tenker på dem... Men men - de har jo laget en fantastisk gutt, så jeg må vel forholde meg til dem i svært mange år framover... Prøve å jobbe litt med meg selv.....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 kjenner meg ikke igjen i deres situasjon! Mine "svigerforeldre" er kjempe herlige! hyggeligere mennesker er det vanskelig å finne enste jeg har problemer med er sønnen dems! ork! blir så irritert at han konstant sitter klistra forann tv med x boxkontrollen i hånda! ( han er som typen til ho Marlin i unge mødre), men innerst inne så elsker jeg han masse! håper bare han blir voksen snart og de kvikt
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 svigers er greie men så jævla avhengig av gutten sin! han blir ringt flere ganger om uken om ting de har avklart fra før. i julen fikk han en samtale hjemme ifra og ble spurt om han skulle feire jul med meg eller foreldrene?!?!hvor idiotisk er ikke det?!?! han er jo min samboer og vi venter vår første baby sammen og da er det vel normalt at han feirer med meg vel.og faren hans røyker som en skorstein og drikker som en svamp i helgene.jeg vil ikke dra dit pga jeg føler meg som et askebeger.ugg,skal de se babyen må de komme edrue og røykfrie hit.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har problemer med mine også. Svigerfar er psykisk syk og rusmisbruker og svigermor har sine egne problemer. I begynnelsen gjorde jeg alt jeg kunne for å tekkes henne, men da ble hun bare kjipere og kjipere med meg. Sist hun var her så slengte hun sure kommentarer til meg hele tida, og samboeren min skal snakke med henne neste gang. Hvis hun ikke blir bedre så kutter vi henne ut, for som man reder ligger man. Deres problemer skal ikke vi arve!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Ikke snakk om svigerfamilje,huff... Min svigermor har bestemt at hun ikke skal ha flere barnebarn... jeg er 18 uker på vei å har ennå ikke fortalt henne hva som venter henne i aug,har faktisk termin på hennes bryllups dag,håper ungen kommer på termin dagen kan ikke finne bedre 30 års bryllups presang til henne... hvis hun nå snart ikke holder kjeft å slutter å komandere,skal jeg poppe en ny unge ut vært år til henne,har alltid drømt om en stooor familje uansett
Nå kommer nr. tre Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Veldig trist å høre at dere har det slik ! Jeg har et fantastisk forhold til min svigerfamilie. Vi er mye sammen og hjelper hverandre i alle sammenhenger. Svigermor kan ringe å spørre og si at de er blitt bedt bort, men må sjekke om hun har lovet å være barnevakt for oss. Når jeg har vært dårlig så har hun også kommet og hentet minstejenta vår, uten å ha blitt spurt på forhånd. Og de passer gjerne alle de minste barnebarna på en gang, 5 stk. (ikke alle våre da) De stiller opp og vet nesten ikke hvordan de skal gjøre det best. Syns bare de er helt topp.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har problemer med svigermoren min ja... Hun ble bedt i barnedåp til barnet vårt og nektet å komme hvis ikke ny-flammen hennes ble bedt! Hører vel med til historien at dette er den 4(!) ste-farfar han har hatt i sitt hittill korte liv! Jeg ga neg ikke, og svigermor var ikke med i dåpen. Snakk om egoisme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå