Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Mer enn 3-4 t kjøring en vei. Hvor ofte treffes dere slik at barna deres får se sine besteforeldre? Drar dere til besteforeldrene eller kommer besteforeldrene til dere?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Lille vennen ble født i oktber. Vi har besteforelre på andre siden av langfjella, og de har sett henne 4 ganger. 2 ganger hver vei... Så skal vi dit i påsken, en gang til før sommeren og d kommer hit i sommerferien. Etter at jeg begynner å jobbe, og tidsklemma sikkert setter inn, kan jeg tenke meg at det blir litt sjeldnere...
bruse Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Mine foreldre bor 8 t kjøring en vei. De har vært her to ganger siden lille frøken ble født i desember. Var her i jula, og så har de vært her noen dager nå for et par uker siden. Vi har enda ikke vært der, men skal i påska. Hans far bor bare 2,5 t unna, men han har bare sett henne to ganger likevel. Han var her en gang like etter hun ble født, og så var vi der en tur i jula.
Milde Malurka Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vi har vært til dem ca 6 ganger på 8 mnd, de har ikke vært her mer enn på sykehuset etter fødsel! Har ca 4,5 timer kjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå