Gå til innhold

Flere som har begynt planlegging av nestemann alt?


♥lurelure♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjekt med søsken og kjekt å få dem sånn passe tett. Vi har 2 år og 1 mnd mellom nr og nr2 og 2 år og 3 mnd mellom nr2 og nr3. Kjempekjekt men nå blir det definitivt ikke flere på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er klare for en til!! Men er ikke så greit når jeg ammer hver 3. time døgnet rundt... Håper jeg får igjen mensen når han begynner med grøt, men det blir ikke før vi kommer hjem fra Thailand i midten av april. Greit å fullamme der nede!!

 

Jo før jo bedre, men vi brukte lang tid på første mann og ble gravide etter at jeg ble operert for endometriose. Så om det funker denne gangen, vet man jo aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allerede ja?! :)

har tenkt tanken, men drøyer litt, tror jeg vil jobbe et år før nestemann kommer, sånn at vesla er to år..

men så glemsk jeg er med pilla mi (minipille) vet man jo aldri.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne egentlig tenk meg å bli gravid igjen snart... Blir min nr 4 i tilfelle :) Men er bare det at jeg sliter noe VELDIG med bekkenløsning fortsatt, og en ny graviditet ville gjort meg omtrent invalid tror jeg. Å det er jo litt tungvint når man har en baby å ta seg av... Får bare vente å håpe på bedring.. Har en på 10 , en på 7 og minsten på 5 mnd, og kunne godt tenke meg en til snart, så blir det liksom "to og to"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir nok ikke flere søsken på snupp før om en 3-4 år. :)

Greit at han blir litt selvstendig først=) samt at jeg blir ferdig med master!

tipper vi blir gravide om en 2.5 år kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sa jeg ALDRI skulle ha flere barn :-) Jeg kunne ha blitt gravid etter 3 måneder hadde det ikke vært for at man må jobbe seks måneder for å få betalt..... Er er 35, så jeg har ikke all verdens tid heller.... Juni er en fin måned :-) lurer på om jeg ikke skal planlegge det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk begynt å tenke at nurket muligens ikke blir enebarn likevel....Hadde en fæl fødsel, og skal aldri gjøre det igjen uansett. Så blir søsken under forutsetning at jeg får keisersnitt da. Samboeren min er faktisk mer motstander enn meg, han klarer fortsatt ikke å tenke på fødselen. Det var veldig traumatisk for ham å se hvor vondt jeg hadde det, og han har sagt flere ganger at han blir ikke med dersom jeg skal føde igjen...

 

Synes bare det er så idiotisk at man må bli gravid først, og SÅ får man KANSKJE keisersnitt......vet ikke om jeg tør å ta den sjansen;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på vesla mi har jeg lyst på 100 til! Men venter nok 3-4 år før nestemann. Jeg var utrolig dårlig under graviditeten, og hvis jeg blir like dårlig neste gang er det greit å ha en unge som er stor nok til å skjønne hva som skjer, og som kan hjelpe til litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope..

 

her blir det å vente en 3 år =) max 4 år...

 

Vil at snupp skal være litt selvstendig før vi får neste samt at det passer bedre da i forh til jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel best å være anonym nå, for jeg tråkker kanskje(?) i et vepsebol.. For fosterets del, og for mammas kropp sin del også, anbefales det minst to år mellom graviditeter. Menmen, det går vel stort sett bra, var ikke to år mellom mammas graviditeter, har gått fint med oss allikevel ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nah... ikke planlegging akkurat, men når vi velger å "hoppe av i svingen" igjen, så kan jo ting skje... _noen_ lærer aldri... haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...