:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 jeg skulle gjøre lekser. har matteprøve i morgen. har ikke logget meg på msn en gang på tross av at jeg har vært her inne i flere timer... noen som kan gi meg litt arbeidslyst?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Nei. Men bør du ikke sove litt snart:) he he:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 `sove? hva er det? sover ikke jeg :-) har du ikke merket det? at jeg altid er her? kan ikke sove da vet du ;-)
kanutteogkruttet Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 * sparke deg ut fra Dib * Du har prøve å lese på! Det er snart morgen også ser jeg på klokka
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 huff... som tiden flyr i godt lag
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 nei, du sover aldri? Hmmm, noe er mistenkelig her. Du vet det ikke er lov å stille dopa på matteprøver, sant!?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 tar bare coca cola jeg... hihi... holder lenge ;-) (jeg har søvnproblemer så jeg klarer ikke sovne før seeeent uansett. selv når jeg måtte stå opp 5 vær dag sovnet jeg ikke før 2-3 tiden. ordentlig møkk. men få mye ut av døgnet da) PS jeg klarer fint og sove lenge om morningen da. om jeg har murlighet, noe som er så og si aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå