Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott uke

Denne uka skal vi til reguleringstannlegen med eldstejenta. Hun vil jo ha regulering- alle de andre har det jo, så da må jo hun og ha det. *sukk*

Ellers skal vi skifte knappen til superdupergutten.. Vi sliter litt med maten og vondter når han spiser. Det blir fryktelig mye verre når vi sonder ham, så knappen er foreløpig ute av drift..

Lillegutt har spist ris i dag. Juhuuu.. Med "sukker" på.. Dvs krillkrydda. I tillegg har han smakt babygrøt for første gang siden han var 5 mnd. Han synes det er ganske greit. Så nå smatter han i seg fruktpure og babymat.. Vi starter litt sånn i baklengsland, vi. Første matbiten gutten åt, var komle... Så nå bryter vi det ned, lizzom.

Jeg er fortsatt trøtt og sliten. Orker ikke noenting, ingen avtaler, trening, husarbeid osv. Alt er stress. Jeg er ikke helt komfortabel med oppfølgning fra sykehuset på guttaboys, gruer meg for å ta tak i ting og er redd for å komme på kant med legene.. Kjenner at jeg kaldsvetter endel. Er ikke helt greit dette..

Men nå nærmer det seg styggfort jentetur. Jeg håper at det skal kjennes greit å reise fra de søte små.. Jeg gleder meg mye og håper at turen skal gi meg litt overskudd.

Håper alle her inne får ei fin uke. Tenker på dere!

GO KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dere har jammen masse å stri med. Skjønner at det tærer på overskuddet til en mamma som skal passe på alt. Det er klart du skal reise på jentetur og storkose deg med det. Pappa'n klarer det helt fint hvis han slippes til, det er jeg sikker på!

Skrevet

Himmel, Superduper'n! Med alt dere har å bekymre dere for så har du også energi til å ønske oss en flott uke?!

Jeg tar av meg hatten for at du står på og ordner opp for dine små, tør å ta tak i dårlig oppfølgning på sykehuset og verner om dine kjære. Klart du skal kose deg på tur med venninne dine! Selv de beste batteriene trenger lading av og til ;-)))

Skrevet

Har lest her inne ,og håper virkelig at du koser deg på tur.Det virker som du har det tøft og trenger litt lading av batterier som Gummelillan sier:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...