Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 er selv 25 med en jente på 2. hadde vært kjekt å bli kjent med fler som er alene:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hei:DJeg er ikke fra Stavanger da..men bor ikke så veeldig langt unna nå,men regner med å flytte til Stavanger i sommer hvis det hjelper??:-)Håper på å komme inn på skole der til høsten-og at jeg får barnehage plass da...fikk avslag i posten nettopp:-(Men det ordner seg nok på et vis...Jeg er 28 og jenta mi er 17 mnd..
marianne3108 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er alene med snuppa på snart 2. Jeg blir 23 i august
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 jeg blir 22 i juni og min datter blir 3år i juni.. men vi bor i sandnes da.. og ikke stavanger.. :/ men sandnes er jo ikke så langt unna
marianne3108 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Jeg bor rett nedenfor universitetet, på Ullandhaug
marianne3108 Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Skal du gå på universitetet? Sis-barnehagen har søknadsfrist 1 august for nye studenter... Snuppa går der og stortrives
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå