Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå begynt å gå 1 time hverdag med barnevognen. Går med god hastighet så jeg svetter godt og koser meg med sjokkis og cola kun i helgene. Er dette nok "trening" for å gå ned 5 kg før sommeren? Hører om så mange som går ned bare ved gåturer, men jeg synes det hører for godt ut til å være sant, hehe:)

Noen med erfaringer når det gjelder vekt og fortgang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 time hver dag med barnevogn i hurtig tempo er veldig god trening. Det er fettforbrennende. Prøv også å ta noen enkle styrkeøvelser- sit ups og armhevinger, ryggøvelser og knebøy. Muskler brenner fett, så det er lurt å bygge opp disse.

Sjokkis og cola i helgene- njaaa... Prøv å finne andre gode alternativer- ihvertfall til du har fått opp forbrenningen. Lykke til med vektnedgangen..

Skrevet

Jeg har gått ned mange kilo uten å trene en eneste time! Det viktigste er det du spiser, eller kanskje viktigere, det du ikke spiser. Mange gåturer vil også være med å hjelpe. 5 kilo før sommeren høres kanskje litt mye ut, men det kommer jo an på hvor mye du vil det. 1 kg i mnd er kanskje realistisk uten for mye trening hvis du spiser riktig og går mye.

Skrevet

5 kilo er ikke noe om man er overvektig, men det kan vaere vanskelig aa gaa ned "saa mye som 5 kg." om man har en ganske normal vekt.. Naar man begynner aa trene kommer man til aa gaa fortere ned de förste maanedene for mer fett forsvinner.

De kiloene som forsvinner veldig fort kommer ogsaa fortere tilbake. Det beste er om du legger om livsstil og trener (gaar turer som du gjör osv.) for da beholder du den vekta du vill ha.

Absolutt mulig, lykke til!

Skrevet

Takk alle sammen:)

Ble faktisk så motivert nå at jeg slang meg ned og tok 50 sit-ups.. HIHI:)

Skrevet

For å gå ned i vekt må du innta mindre enn du forbrenner, holder du en stabil vekt med dagens matinntak vil du gå ned ved å innføre trim samtidig som du spiser som normalt. Snop er flust av kalorier, og med litt ekstra helgekos går vinningen fort opp i spinningen :)

Finn ut sånn ca hvor mye du forbrenner hver dag, legg ditt daglige inntak 500 kcal under dette daglig, unn deg 500 ekstra i helgene, og vips så er du kvitt 5kg til sommeren.

På 1 times gange forbrenner du kanskje 400 kcal,alt etter som, for å gå ned 5 kg må du forbrenne ca 40000, altså etter 100 slike turer skulle du være i mål, forutsatt at du ikke har mesket deg med for mye godsaker i mellomtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...