Gå til innhold

alle innspill mottas med takk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et dilemma. skal reise bort i påska og har bestilt flybilletter. har truffet en fyr en tid og det viser seg at han skal kjøre den strekningen samtidig som vi skal ta flyet, jeg og jenta mi. Han har tilbydt seg at vi kan få sitte på både frem og tilbake, og de billettene jeg har bestilt kan endres til et senere tidspunkt mot et gebyr. på denne måten kan vi få to turer iløpet av våren istedenfor en.

han har ikke møtte henne enda, men er villig til å ta seg en tur for å si hei før den tid og at vi bare er kompiser når vi kjører sammen.vet at hun nok kommer til å merke noe når vi er sammen, hun er tre år, men tror faktisk at dette er noe som kan bli mer.

hva gjør jeg??? litt mange tanker som svirrer nå ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

murlig at jeg er rar men jeg ser ikke helt problemet jeg. det eneste som kan bli et problem er om hun blir super glad i han og han forsvinner. men hvor knyttet klarer hun og bli til han på en sånn tur.

Skrevet

turen tar 10 timer i bil... det glemte jeg å si. samt at hun knytter seg veldig lett. er vel heller jeg som ikke vet helt om jeg er klar til å involvere en annen i livet vårt. vært alene hele veien....

men ville nok svart akkurat samme som deg (mortilgunnar) på dette innlegget selv. he he. bare litt mer kinkig når jeg står i situasjonen selv.. he he.

Skrevet

ja selvsakt blir det anderledes når man står der selv ;.-)

men du må kjenne etter om det føles feil fordi hun kansje blir såret eller fordi du kansje blir det..... for en gang må du ta den sjangsen med deg selv. sånn er det. men jeg kan gikke gi noen råd der for jeg er kald og kynisk

Skrevet

*Ser heller ikke problemet.... kos deg på tur!

Skrevet

ser heller ikke problemet her, hadde tatt imot tilbudet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...