Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min er nå litt over 2 år født i desember 05... før jeg ble gravid med henne mistet jeg 2 ca i uke 5 altså veldig tidlig! jeg var gravid i fjor også i april men valgte da og ta abort siden jeg og sambo skulle gå fra hverandre vi var helt på bånn og jeg var helt på bånn ... dett er jo selfølgelig noe jeg tenker mye på nå for vi ble sammen igjen etter sommeren ... fant da ut i dag at jeg var gravid er ikke mer enn litt over 4 uker på vei men er nå livredd for å miste igjen, jeg har liksom ingen symtomer bortsett fra å være litt trett, brystene mine er ikke mer ømme enn ved mens. men symptomene har kanskje ikke satt skikkelig inn enda... det svangeskapet jeg valgte og avslutte var jeg veldig kvalm i... Er så redd jeg skal miste igjen at jeg på en måte skal bli straffet for det jeg valgte bort...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke ett eneste symptom om at jeg var gravid, uten om pos test da;) så du trenger ikke å få symptomer, men ikke kjekt å tenke på at du kan miste, har mistet selv i uke 5, men det går nok bra skal du se;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...