Bolla og lille rosin Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Dvs, tror jeg hadde en kjemisk graviditet, så det er mulig det var det du så Lurer fælt på om jeg kommer til å bli gravid... Gidder du å se om du får inn noe?? Jeg er født 15.01.83, sambo 22.07.76. Sette veldig stor pris på svar, dere "spådamer" hjelper meg å holde motet oppe:) På forhånd takk:))
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Uff det var da ikke så hyggelig.Håper det går bra.Er jo ikke bestandig eggene fester seg fordi om de er befrukta noe som er litt dumt. Får opp at du blir gravid veldig raskt igjen.Mulig at du blir gravid rundt april.
Bolla og lille rosin Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Takk skal du ha:) Joda, går greit her egentlig.. Rakk liksom aldri å tro ordentlig på det, så da er det lettere å takle:) Håper du har rett nå da:)) Hvordan går det med deg forresten?? Hvor lenge har du igjen?? Syns du har "venta nr 2" så lenge nå Hehe... Ha en fin kveld!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Joda går greit her..er 31+3 så har igjen stunde enda.4 mai er termin.Så det blir spennede.
Bolla og lille rosin Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Ja, det nærmer seg nå Var på sykehuset på barselbesøk hos ei venninne i dag, og det lille perfekte nurket var bare så herlig!!! Misunner deg det:) Håper det snart er vår tur også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå