blir gal Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 er i uke 20 nå.kjenner ingenting.liker ikke det.har følt i blant at jeg har kjent noe.men,er så lite
kaffeplante Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg kjente ikke noe før godt over uke 20 jeg så....tror d er individuelt
blir gal Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 ja,det er nok sikkert det:-)men,tenker mye på det.har lyst å ta en ul til,bare for å se at allt er bra
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Er vell frem til uke 26 man ikke trenger "bekymre" seg så veldig over dette og kjenne liv stemmer ikke det? Veit det skal stå noe om akkurat det her inne på bim en plass..
kaffeplante Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 jeg fødte i uke 26 og kjente kun små dytt i magen når jeg lå helt stille på kvelden den siste uken.....
Minervae Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Ingen grunn til å bekymre seg så tidlig. Hadde UL i uke 19 jeg, og jeg kjente ingenting til babyen før uke 24-25 eller noe, til tross for at babyen sparket og var aktiv på ultralyd i uke 19.
Mamma til snart 4 Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 jeg kjente ingenting før uke 24, trenger ikke å beg å bekymre seg før etter uke 26, men mange babyer ligger med bena og armene inn mot ryggen og da kjenner en ikke mye, når du paserer uke 30 også så har babyen noen sove uker, da kan det være at en kjenner kanskje bare 1 bevegelse pr dag. . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå