2 fine små Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Haaper det gaar bra med dere og at dere blir gravide snart hele gjengen, og saa haaper jeg det er faerrest mulig her fra hoesten 2006. Jeg er gravid i uke 20 og spiren satt 8 mnd etter siste spire mistet. Mistet to tidlige spirer forrige vinter, begge uke 5, og mistet to tidlige spirer, og saa uke 5, foer datteren min, som er 3,5 aar naa. Denne gangen - som med datteren min, gaar det kjempefint, ikke en bloedning overhodet, kvalm i 3 mnd (men DET er man jo med glede da) ogsaa holder jeg vekt og trener og slapper av og ruger og koser meg. 20 uker naa og det er rett og slett halvveis. Tenker ikke paa aa miste en gang (evt bittelite, som en normal bekymring) da det er tidlig i svangerskapet det er mest risky for meg, tydeligvis og bare koser meg. Sender litt babystoev til kjente og kjaere og ukjente og kjaere her inne. Jeg har sett fosteret paa UL og en sier gutt og en sier jente, min magefoelelse sier mest gutt, saa faar vi se da. Ha det riktig bra og ikke gi opp, det ordner seg merkelig nok naar man minst venter det. Det tok 12 mnd og to tidlige mistet som sagt, foer min spire endelig satt, men det var det verdt..... God tur videre alle sammen, ha en fin vaar alle sammen! *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
har4barn Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hei, Femina! så koselig at alt går bra denne gangen! nå er du jo også inne i den beste perioden i svangerskapet. Nyt våren og babyen din!! Jeg er her inne enda, men nå er det jo bare to måneder siden utskrapningen, så jeg er forberedt på å være her inne enda litt lenger. Deilig at dagene blir lysere i hvert fall! Kos deg!
2 fine små Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei du, Takk for det, ja, det er godt aa vaere halvveis, er et denne uken. Trist aa hoere at du mistet, men det er bare aa gaa paa med ny giv - vel og merke naar du er klar for det. =o) Flott at dagene blir lysere, kanskje man blir litt vaaryr ogsaa? Lykke til med videre proeving!
Dotten Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hei hei! Husker deg jeg... Er her dessverre enda. Er nå i min 20. pp med nr. 2 og ganske så lei. Kjempekoselig å lese at alt går bra med deg. Masse lykke til videre
2 fine små Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Saa hyggelig aa hoere fra, selv om jeg skulle oenske jeg fant deg paa andre forum ja. 20pp, da er du nok rett rundt hjoernet tenker jeg... Tidlig 2009 barn paa deg! Lykke til videre. Klem fra meg.
camelia4årpåvent Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hei Femina! Jeg vet ikke om du husker meg, men har vært her siden okt. 2006 (fra og til, med noen pauser fra bim) Jeg er fortsatt ved rimelig godt mot, ihvertfall nå når det nærmer seg ikm. Koselig å høre fra de "gamle" her inne. Du må kose deg masse med magen fremover! Klem
2prinsesserogbim Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Husker deg ja... så heldig du er denne gangen.. kose deg masse... jeg sliter med mine ustabile sykluser og er såååå babysyk. så jeg suger til meg masse babystøv og håper spira sitter hos meg snart... viss jeg ikke har normal syklus denne mnd heller så blir det nok en legetime for å skjekke om alt er som det skal... jeg har jo ei datter på 20 mnd, og vil så gjerne ha en lillebror eller lillesøster til henne snart
Lillegull og spiren Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 hei vennen:) klart jeg husker deg:) så utrolig godt å høre at alt er bra med deg og den lille. Her har jeg enda ikke fått noen posetiv test,,er ganske så sliten og lei,men jeg får bare prøve videre. kos deg masse med magen:) klem
desemberbaby<3 Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Hei Femina. Jeg var sammen med deg i første trimester. Men nå er jeg her. Hadde en MA med blæremola:(. Men koselig å se at det går bra med deg:) Ønsker deg masse lykke til videre!
2 fine små Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2008 Aaaah, hei alle siste her, saa irriterende og urettferdig at det tar saa lang tid! Men hva kan man gjoere, man maa bare holde motet oppe - jeg har aldri en gang tenkt at jeg ikke skal faa flere barn, ikke en gang rett etter to mistet forrige vinter, jeg har bare tenkt at jeg skal faa flere barn og har gjort alt fra aa ikke proeve, proeve veldig taktisk, litt taktisk, med progesteron, uten, med sink og uten (tror de to siste der har mye for seg for noen, blant annet meg) og spiren satt som sagt til slutt, etter 12 mnd. Selv om 2 aar kan vaere normalt for mange, forstaar jeg at det er ufattelig lenge aa vente, men det kommer det kommer, hold ut og tenk at det kommer barn til deg, bare snart... Synd aa hoere 85 modell at du mistet, det saa trist atte.... Naa er du over det fortstaar jeg, og paa vei videre, det er kjempebra. Ble gravid med datteren min bare 6 uker etter utskr jeg, og da glemte jeg hele MA/utskr, det ble bare en parantes i margen en stund. Saa det kan ordne seg fort for deg. Klem til dere alle, og spesielt de som har vaert her siden 2006, det er lenge det.....men som sagt, 2008 er et veldig fruktbart aar sier de i Asia, saa kjoer paa og aldri begynn aa tenke paa deg selv som en som ikke skal faa barn, for saann er det ikke! God helg og lykke til!!! Mer stoev *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Hei Femina:-) Så koselig å høre at alt står bra til med deg og babyen (kan jo ikke kalle den for spire nå lengre:-) Det blir spennende å se hvem som får rett da ang kjønn:-) Jeg er tydeligvis ikke så fruktbar lengre etter min ma så her begynner jeg å bli vant til skuffelsen som kommer hver gang tanteskremselet melder sin ankomst;-) Lykke til videre og takk for støv!!!
♥lurelure♥ Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Femina, send meg en melding om epost så du kan være med på tråden vår videre på nytt forum! Strålende at alt er bra med deg:) Stor klem kristine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå