Gå til innhold

øm

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm vet ikke om det er eggstokkene eller hva det er. sikkelig øm på høyre side borten for lysken mot midten av magen ( hvis dere skjønner)

litt dårlig på å forklare.. hva kan det komme av? hadde siste mens 15 februar å regner med jeg hadde eggløsning torsdag/fredag, hadde sex onsdag kveld....

noen som aner hva det kan komme av? er eggløsningen nå eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrev feil... ikke lysken men hofta :P

(tenker på 1 ting men skriver en annen :P )

Skrevet

kan det å være en spire som er på plass tro....

tenker å tenker på hva det kan væære :/

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vært borti det før, men du kan jo ta en test for å sjekke? Skader ikke det.. Men det kan også være for tidlig enda.. Ta og vent og se om du går over den datoen du skal ha TR..

Klem fra

Skrevet

ja får vente til tr skal komme...

men er sikkelig rart... gjør ikke konstant vondt. men stikk innimellom å når jeg tar på magen der merker jeg at jeg er øm på innsiden...

*tolmodighet* er ikke av min sterkeste side gitt.... hehe

klem

Skrevet

Skjønner! Hehe!

Prøvd lenge eller?

Nei du får nok bare se om Tr dukker opp da vettu:o)

Lykke til!

Skrevet

nei bare siden januar.

takk takk lykke til deg å =)

Skrevet

Åja, så var ikke så lenge.. Vi har prøvd siden mars 06..

Jo takk:o)

Skrevet

jeg har hatt stikkinger i hø side i snart en uke, sånn av og til. Hadde etter mine beregninger el igår, men siden jeg har hatt disse stikkingene i snart ei uke, er jeg usikker på når en evt el kunne ha funnet sted..

har til tider så stikkinger, at jeg kjenner d nedover hø bein også, rare greier...

Skrevet

Hei hei leia 81. Jeg opplevde det samme i går kveld/i natt. Jeg hadde el på torsdag som var. Hos meg kjentes det ut som en stikkende følelse på høyre side. Håper det er fordi et befruktet egg driver å leter etter et sted å slå seg ned der inne;-) Lykke til til deg!!!!!!!!

Skrevet

oi M-79 håperpå 08gull!!!!

det samme som meg da.

da får vi krysse fingrene å håpe på det beste :D

lykke til til deg å =)

klem

Skrevet

Tusen takk:-) Ja det er utrolig spennende nå!!!!!! Kjekt å lese innlegget ditt i dag, siden jeg hadde opplevd akkurat det samme, og i tillegg hadde vi el samme dag...... Håper så SYYYYYYKT det betyr spire for oss:) :) :)

KLem til deg:-)

Skrevet

ja det var litt spesielt det at du beskrev samme dag å når du merket du var øm å... merket å i går at jeg var øm gitt...

har blitt spådd inne på spå at jeg kanskje er gravid nå.

spennende

vi får krysse det vi kan krysse :D

klem

Skrevet

ikke øm men stikkningene

*tenker en ting å skriver noe annet igjen*

gir opp jeg :P

Skrevet

Ja lett å skrive feil;-)

Jeg merker mindre i dag, men akkurat nå kjenner jeg bittelitt på samme sted på høyre side, så håpe, håpe, krysse, krysse;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...