Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 vi har egentlig et "ok" forhold, og jeg har vært og spist middag hos familien hans idag. Han ble med hjem til meg etterpå for å hjelpe til med kveldstellet. De siste ukene har vært veldig kaotiske, jeg har vært kjempe sliten og vesla har bare skreket. (4mnd gammel).Da hun skulle legges begynte hun som vanlig å protestere høylytt, jeg gikk inn for å sitte ved sengen hennes da bf begynte med den selvgode tonen "alltid når jeg legger hun sovner hun med en gang". Jeg ble skikkelig irritert, for det har vært et helvete å legge hun den siste måneden, så jeg sa "greit det, da går jeg meg en tur og kommer tilbake om 30min". så tok jeg på meg jakken og gikk. Da jeg kom tilbake igjen så satt jenten foran tv'en i vippestolen!! Fader jeg ble så forbanna. Da kunne jeg jo bare lagt henne selv, hun skulle jo sove, ikke leke!!! Forrige uke dukket han ikke opp til samvær (har henne noen timer 2ganger i uken). Ikke fikk jeg tak i han, og ikke ga han beskjed heller. Jeg spurte om han kunne ha henne noen timer i morgen formiddag før han skulle på jobb, siden han ikke hadde hatt henne forrige uke. Spurte om det passet 12-15, men det kunne "drite i, for da var ikke han stått opp". er så rasende nå!! er så sliten, trøtt og oppgitt-hadde gitt alt for en god nattssøvn, og en dag barnefri!!! 3timer etter "leggetid" sovnet hun forresten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 pust rolig ut og inn felere ganger. nr 1. det er bedre at hun sitter forand TV en at hun ligger og hyler. kansje han ikke viste hva han skulle gjøre fordi hun gråt sånn. (jeg vet at det ikke er noe gøy for deg) nr 2. du er sliten og det er lov! har du noen andre en BF du kan spørre? nr 3. dette går over. du får sove etter vært. og ting blir bedre. det gjør det. jeg lover. nr 4. dette greier du! du har jo greid alt til nå. ingen ting kan stoppe deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 takk for oppmuntrede svar! Var egnetlig ikke det at hun satt der som var problemet, men at han var så ovenpå og sa at når han la henne så var det ingen problem! kunne kverket han noen ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå