jet trip Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 men hvordan gikk det med den lille 2-åringen som hadde fått hjertestans på fredagen? Tenkte på det i helga mens vi va i Sverige. Uff vet ikke vil jeg vet egentlig...triste saker...
WP-TLogPeanut Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Det er kjempetrist , de fikk ikke i gang hjertet hennes igjen
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hva? Så fælt! Dette har jeg ikke fått med meg noe av..
jet trip Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 uffffff.....neeeiii...så trist...såååå lei meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå