Gjest Rebel m/jente Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Syns det er så mye dritt om svigermødre her. Bare jeg som har svigermor fra himmelen eller? Jeg ble tatt inn i familien med åpne armer. Hun forguder mini, gjør aldri forskjell på folk og tar seg aldri til rette. Kommer vi på uanmeldt besøk blir hun overlykkelig og lager ekstra middag, og hun stiller opp hva det nå måtte være. Hun har aldri sagt et skjevt ord om hvordan vi velger å oppdra barnet vårt og hva vi gjør. Hun sier hun er glad i oss hele tiden, og klemmer på oss når vi kommer og går. Når jeg var gravid sendte hun stadig melding eller ringte, for å høre om hvordan det gikk og om hun kunne hjelpe. Hun kjørte meg til lege og butikk når bekkenet sviktet. Hun stiller opp for oss alle, gir oss penger, kjøper gaver til mini. Hun er rett og slett helt fantastisk og jeg har ikke et vondt ord å si om henne! og svigerfar er akkurat like grei! Ære være svigermora mi=)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 ...ok, da hun kan irre meg, hun er ekstremt harry --men stiller alltid opp
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Svigermor er kjempe søt og god stiller alltid opp!
mayaya Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Min er verdens beste!!!!!! Hilsen begge svigerdøtrene!
Honningmelon Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Min svigermor er også gull verdt. Hun har sine sider (men, de skal vi kanskje ikke nevne her). Hun stiller alltid opp for oss og ungene.
velsignet med to Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Minsvigermor er ogsåen gave fra himmelen Ikke et vondt ord å si om henne!
BettyBoob Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 har ikke hatt så mye med min "svigermor" å gjøre enda, men siden jeg var sammen med typen da vi var 16 så kjenner jeg henne jo litt fra før. Knall dame Ung (47) og oppegående dame! Vi var på middag der i sommer og da hadde hun kjøpt pekebok til sønnen min (eneste gangen hun har møtt ham hittil...) tror ikke jeg kommer til å møte på noen store problemer med henne!
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 eg har kjempe kjekk svigermor!!! kunne ikke fått bedre! hun kan eg snakke om alt med.. komme når vi vil, hun passe gladlig nora vis vi trenger pass, kjøper alltid noe til Nora. (hun er det eneste barnebarnet) svigerfar er nett lik. kjempe kjekke. hun hjalp meg og vasket og ryddet etter vi kom fra sykehuset.. inviterer oss på middager og alt!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Skulle ønske jeg hadde en svigermor jeg.
Mamma til snart 4 Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 jeg har også verdens beste svigermor;)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Høres neste ut som vi har samme svigermor:D FANTASTISK DAME! =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har verdens beste svigermor, hun behandler meg som datteren hun aldri fikk:-) Bare så synd at det er så lang avstand mellom oss, hun i nord og vi i sør.. Når vi er der, eller hun er her, så er hun helt toppers. Og hun forguder barnebarna sine, og bruker all sin tid på dem når hun endelig får se dem igjen. Vi kan snakke opptil flere timer i tlf om løst og fast... Jeg vet jeg er kjempeheldig med svigermora mi:-)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har en snill svigermor. Så snill at hun lager mye kaos rundt seg fordi hun gjerne vil hjelpe. TIl og med malte hun en vegg på stua vår:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 Denne kan jeg FINT slenge meg med på =)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 enig m begge parter jeg det er ikke allti lett, vi er jenter og følsomme spes overfor tema svigermor, men har en tanke om dette, hadde litt irritasjon rundt dette tidligere, men om en tenker litt , det kan ikke være lett for dem heller, vi er jo ikke perfekte noen av oss... hva mener svigermor om oss da jenter? hehe... men uansett, hadde det ikke vært for svigermor, hadde vi ikke møtt vår kjære, fått lykken ved å være forelsket, foreldre osv... tenk d da takknemlige for dette må vi jo alle være
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er utrolig glad i svigermor! Og sier det ofte til henne!!!
mei&mi + marcus :) Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 Njaaa.. liker ikke å inrømme det, men hun er veldig flink til å stille opp når vi har det vanskelig. Men fortsatt ganske irriterende innimellom... Hun er så sta og bestemt og hun vet alltid best uansett! Men god å ha også..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 Må henge meg på her jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå