Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 .. er veldig pen, jeg! Bare ser for meg at hun er veldig pen. Aner ikke hvorfor, men datteren hennes er jo pen, og har bare inntrykket av at hun er veldig pen... Ikke at jeg har noen grunn til å si det eller noe.. Ville bare si det, egentlig.. =P Er du pen, Siklerotte?)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 De aller fleste som er litt dumme og kan fremstå som lettere tilbakestående ER pene. Ellers hadde de ikke hatt noen sjanse her i livet.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Så jeg er lettere tilbakestående? Hehe. Ok... var det som et kompliment på at jeg sikkert er pen, da! Haah... Men, nei! Jeg ligner ikke på datteren min. Hun ligner derimot på faren sin! Han er ikke så verst! Hehe. Hva som anligger meg er jeg uansett ikke den rette til å svare på!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 datteren din var veldig pen ja siklerotte. Har visst ikke vært og titta på de bildene før jeg:) Nydelig jente!
My little girl_ Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Gud for noen nydelige øyer=0) Hun var nydelig;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Datteren din var pen når hun var liten baby siklerotte.. Ikke så pen nå lengre, men vakre øyne da.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Datteren din er nydelig siklerotte, bare latterlig å si noe annet.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Skjønner at ikke alle synes at hun er nydelig:) men skjønner ikke helt greien med å si det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå