Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei Hvordan gikk det med deg hos tannlegen her om dagen? Har gjort det samme som deg for mange år siden, måtte skjære og dele tanna i 3. Tok en evighet, og holdt på å besvime etterpå. Har fjernet 3 til etterpå, men de var i det minste kommet opp litt, så de var ikke noe å grue seg for. Ville ikke svare deg før du skulle dit, da dette er noe av det verste jeg har gjort....
WP-TLogPeanut Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 God kveld frue TAKK for at du ikke fortalte det før nå , hehe.. Var ( og er) det verste jeg har vært med på og, Det beroligende jeg fikk på forhånd funka ikke. Så det ble ikke en positiv opplevelse. De skulle jo egentlig ta en tann på hver side nedi , men på første sida fant de en cyste i tannkjøttet oppå tanna,så det ble litt mer komplisert enn de trodde.derfor må jeg tilbake ENDA en gang Holdt også på å svime av etterpå,husker ikke at de la meg i ei seng og trilla meg til dagkirurgisk observasjon,ekkelt :s Nå sitter jeg her og klarer såvidt gape for å få i meg suppe av og til,har fire vonde sting baki der,og det dunker som besatt! Menne..takk for at du spurte , hehe Så det er ikke like ille når de har kommet opp litt?? for det har den tanna som er på andre sida,bittelitt av den er oppe...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var 15 år, og fikk ikke noe beroligende før. Husker bare at jeg måtte kles i grønt, at jeg måtte får ørten bedøvende sprøyter i munnen, at de ikke virka skikkelig, at han borte og dro i munnen, maste som besatt. Når jeg kom ut, gikk jeg mot søstra mi som var med meg, og bare sank sammen. Måtte legges på en sofa og greier. Hadde DEN kulen i kinnet dagen etter. Så ut som jeg hadde en diger tyggis inni der, hehe. Og nedi såret hadde de stappa en dott, og den klarte jeg jo å dirke ut med tunga,,, urk, da holdt jeg på å spy. Sting hadde jeg og, men tror jeg hadde bare to eller tre. Denne tanna hadde ikke rotet seg enda, så den lå og sirkulerte når han ville ta den ut. Derfor og pga størrelsen de måtte dele den i biter for å få den ut. Hjelpe meg som han balte med å få tak i den, og få den til å ligge i ro til å bore. Nei, den andre nede var ikke ille. Måtte til spesialist da og, men kjente ikke noe. Fikk paralgin forte til dagene etterpå, men trengte de ikke. Tredje (oppe) tok tannlegen selv, ute på et blunk og ikke noe vondt. God bedring til deg, og lykke til videre i behandlingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå