Gå til innhold

fytti he.... jeg har så tannverk:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

men skal jeg få gjort noe med det må jeg jo trekke, og dvs ta røntgen... jeg er jo gravid... hmmm:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tygg tobakk! dette hjalp faktisk på meg. helt til jeg fik dratt og fylt tanna mi. ikke sigaretter da vel og merke..

Skrevet

tygg tobakk?? den har jeg ikke hørt før, hehe-- skal jeg tygge tobakk i 5 mnd da? hehe

Skrevet

jepp:P husk å puss tenna godt:P hehe

en liten kule med tobakk på den tanna du har vondt i gjør susen. kjøp deg en tobakkspung så har du i årsvis:P

kjøp sterk en, Rød3

:)

Skrevet

hehe.. jeg må le jeg(ikke hånlig altså:))

men det var et morsomt råd:p:)

Skrevet

Er du over 3 mnd. er det trygt å ta røntgen. Du får heldekkende klede over deg. Jeg har nettopp vært hos tannlegen å trekt visdomstenner, fylt noen hull etc. Ikke vits å gå med tannverk dersom du ikke må...

Skrevet

dersom det er akutte tannsmerter må du jo gå til tannlegen, kjære deg.. ikke gå med tannverk..

si til legen at du har tannverk og at du er gravid, så ordner ting seg.. :)

men min tannlege ville ikke gjøre noenting på meg sist jeg var der, men så har jeg ikke akutt tannverk heller da.. men har hull i en tann, men han sa at dersom det ikke ble mer vondt enn det jeg har nå (noe ising og sånt innimellom..), så måtte jeg bare ringe, om det var helg eller ukedag..

men min tannlege ville ikke ta røngten på meg heller han, prinsippsak på gravide .. :)

Skrevet

jeg har nesten ikke sovet inatt, så jeg ringte tannlegen. jeg fikk time halv tolv:( og jeg som har så tannlege skrekk, men jeg måtte bare, orker ikke gå sann!! jeg er 23 uker på vei, så over de første 3 mnd...

vi får se hva han sier når jeg kommer... gruer meg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...