Gå til innhold

dere med teutonia mistral

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere det regnrekket som følger med vognen? jeg syns det virket så ekkelt. så plastikk aktig.. går det an å kjøpe nytt kanskje? og ev hvilke er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte nytt. De fleste duger, jeg kjøpte på cubus fordi det var billigst.

Skrevet

Jeg kjøpte et på Reflex:) Det hadde sånn gjennomsiktig "skjerm" oppe forran, ypperlig her i Bergen. Regner aldri inn og det skjermer mer for vinden;) Koster 300,- da, men er GOD investering;)

Skrevet

trenger et som holder en del..siden vi bor i bergen..;)

kunne og tenkt meg et som det går an å lukke helt igjen liksom... og som er sånn man kan se igjennom

Skrevet

hva heter det trekket?er noe sånt jeg vil ha tror jeg eg..

Skrevet

Vet ikke hva det heter, men det vet de nok i Reflex butikken, eller andre butikker;) Finnes i Mørkeblå, svart og rød:) Det er veldig lett å ta på også, du bare "legger" det oppå liksom. Posen kan du henge over stellebagen=) Eneste minuset er at det tar større plass enn de andre trekkene, men jeg synes ikke det gjør noe;)

Skrevet

oki.. passer det ikke i sånn pose somman henger på vognen?

skal ta en tur innom reflex en dag..

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe Teutoniatrekket feks via Rita Holm på finn.no - det er laget for vognen og er utrolig praktisk - kommer garantert til å kjøpe det til min neste vogn. Har brukt et "universaltrekk" fra Simo og det er elendig - altfor åpent inn i vognen og "blåser seg opp" her i vindfulle vestland...

Skrevet

Joda, følger med pose, er en sånn "pølse" som du henger der du henger stellebagen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...