mai mammaen til to Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 bruker dere det regnrekket som følger med vognen? jeg syns det virket så ekkelt. så plastikk aktig.. går det an å kjøpe nytt kanskje? og ev hvilke er bra?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Kjøpte nytt. De fleste duger, jeg kjøpte på cubus fordi det var billigst.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg kjøpte et på Reflex:) Det hadde sånn gjennomsiktig "skjerm" oppe forran, ypperlig her i Bergen. Regner aldri inn og det skjermer mer for vinden;) Koster 300,- da, men er GOD investering;)
mai mammaen til to Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 trenger et som holder en del..siden vi bor i bergen.. kunne og tenkt meg et som det går an å lukke helt igjen liksom... og som er sånn man kan se igjennom
mai mammaen til to Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 hva heter det trekket?er noe sånt jeg vil ha tror jeg eg..
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Vet ikke hva det heter, men det vet de nok i Reflex butikken, eller andre butikker;) Finnes i Mørkeblå, svart og rød:) Det er veldig lett å ta på også, du bare "legger" det oppå liksom. Posen kan du henge over stellebagen=) Eneste minuset er at det tar større plass enn de andre trekkene, men jeg synes ikke det gjør noe;)
mai mammaen til to Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 oki.. passer det ikke i sånn pose somman henger på vognen? skal ta en tur innom reflex en dag..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Anbefaler deg å kjøpe Teutoniatrekket feks via Rita Holm på finn.no - det er laget for vognen og er utrolig praktisk - kommer garantert til å kjøpe det til min neste vogn. Har brukt et "universaltrekk" fra Simo og det er elendig - altfor åpent inn i vognen og "blåser seg opp" her i vindfulle vestland...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Joda, følger med pose, er en sånn "pølse" som du henger der du henger stellebagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå