Gå til innhold

Stort eller lite bryllup eller reise bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når mannen ikke liker så mye oppmerksomhet?

Har regnet litt på det og funnet ut at vi blir ca 100 hvis vi skal invitere alle venner og slekt til bryllup og fest. Jeg synes det er ensomt å reise bort alene (bare vi to), og vil gjerne ha LITT stas ut av dagen. : )

Reise bort med familie? Det blir også veldig mange..

Noen andre som har samme oerveielser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei... Jeg har en mann som heller ikke ville ha det.mens jeg ville ha det tradisjonelle kirkebryllupet med mass stas..

så vi kom frem til en løsning, som tror vi alle kommer til å bli kjempe fornøyd med.vi tar med oss nærmerste fam til Toscana, hvor vi har et slottsbryllup,de planlegger og tilrettelegger alt for deg, vi blir 23 stk. og i tillegg til bryllupet får vi en ukes ferie sammen med familien.bryllupsplanleggeren er bare en helt utrolig dame.finner info på www.veientiltoscana.no.

håper dette hjelper deg litt.

lykke til

Skrevet

Man trenger ikke invitere alle venner og all slekt! Vi inviterer f.eks. ikke alle fettere og kusiner - kun de vi har god kontakt med. Vi inviterer heller ikke barn i bryllupet da vi betrakter dette som en voksenfest. Vi inviterer også kun nærmeste venner, de vi snakker/mailer med eller treffer jevnlig - ikke de som vi møter ved festlige anledninger et par ganger i året... Det er fult mulig å redusere antall gjester på denne måten, samt at det sies at man skal regne med 20 % frafall, folk som ikke kan komme av ulike åresaker.

En annen løsning er jo å bestemme seg for kun å invitere foreldre, søsken og forlovere f.eks. Mange muligheter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...