Amonym i dag Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Vi gifter oss i august, og tenkte på en ukes ferie sammen med sønnen vår som da er 1 1/2 år. Fins det noen fine steder i Norge (hytter/hoteller) noen kan anbefale?? Hvor og hvorfor? Takknemlig for svar:)
Mersa og gutta <3 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Rosendal skal jo være kjempe romantisk. Men vet ikke hvor barnevennlig det er der.
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 LOFOTEN!!! Reine, Sørvågen, Å, Flakstad... har bodd der oppe å på sommeren er det så idyllisk at d e som syden!! *leeengter tilbake* bo i rorbu å bade å kose seg... finnes d noe kosligere? å supert for barn.. =)
Mersa og gutta <3 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Det hørtes kjempe koselig ut! Lur ferieide! *notere bak øret!*
petite fleur Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Vil også anbefale Lofoten;-) Vi leide et helt hus i Sørvåg (tror jeg det het), rett ved Å, kun 600 pr natt. Nydelig natur og masse herlige folk der.
Amonym i dag Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Tusen takk for forslag:) Tar gjerne imot flere tips:)
Blopp1 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Ta en tur med Hurtigruta!! Det er en opplevelse helt utenom det vanlige,og du får sett såååååååå mye....! Er en fantastisk natur her i Norge,og ved å ta hurtigruta så får dere sett utrolig mye av kysten.......
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Du skriver ingenting om prisnivå, men jeg vil anbefale http://www.unionoye.no/web/no/flash_content_no.html Trenger vel ikke si noe mer. Bare se selv. Kunne godt tenkt å gifte meg der, jeg.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 http://www.seljehotel.no/ Spa Strand Flott båtreise nordover - fra Bergen Klosteret - St. Sunniva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå