selfangerkjerringa Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Til dere som lurer på hvor jeg har blitt av - både meg som selfangerkjerringa og meg med det gamle nicket mitt... jeg er her en del, men det hender faktisk jeg har dager jeg ikke rører laptopen (hjelpeogtrøste). Men dere er ikke kvitt meg enda Jeg har forøvrig skiftet nick EN gang siden jeg først starta her i 2003. Det er ikke så ofte syns jeg. Grunnen til nickbyttet er at jeg ville prøve å holde meg litt mer anonym. Det gamle nicket mitt bruker jeg en del i andre sammenhenger også - så nå er jeg blitt selfangerkjerringa for å unngå komplikasjoner. Men jeg er fortsatt meg
selfangerkjerringa Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 tjah... hehe... du vet jo meg, mayaya - når jeg prøver meg på aktiviteter som innebefatter en viss grad av hjerneaktivitet sent på kvelden.. *zzzz*
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Men er du kjerringa til en selfanger eller bor du på et sted som heter det, sånn når vi først er inne på nick (men ditt gamle var tøffeste nicket i verden da, tror jeg skal knabbe det, he he).
selfangerkjerringa Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2008 ikke ta gammelnicket mitt da, høna... huff, da tar jeg det heller tilbake igjen sjøl det er mayaya som fant opp ny-nicket mitt Mannen min jakter på sel fra tid til annen ja. og jeg er kjerringa hans.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå