Gå til innhold

Verste tv-reklame?


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Hater den Activia-reklamen! Spesielt den som gikk for en stund siden, der damen hadde spist feil og fått vondt i magen. Hva med å spise ordentlig så slipper du en to-ukers yoghurt-kur... huff! Mye rart man skal henge seg opp i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igrunn de fleste dubbete reklamer irriterer meg! Og det er stort sett de tyske, kinder egg, aktivia, og ikke minst Celit Bang (hvordan skrives det??) Den rosaflasken med vidundermiddelet somtar vekk fett og smuss FØR kluten kommer til punktet som skal vaskes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig begeistret for reklamer for legemidler heller jeg... Blir liksom litt tåpelig når de skal gjøre endetarmskløe og underlivsproblemer så dagligdags! Føler den activia reklamen er litt i samme kategori. Hvis de først skal lage reklame rundt sånne i utgangspunktet litt flaue ting, kan de ikke da gjøre det skikkelig:

 

"Hvordan går det med deg, mamma?"

"Nei, nå har jeg ikke bæsja på flere dager, spiste noe som gjorde at rompa snurpa seg helt sammen!! Jeg føler meg ikke bra!"

"Har du prøvd å ta klyster?"

"Nei, kanskje jeg skulle gjort det!"

"Ja, ellers så kan du spise denne yoghurt saken i to uker... det får systemet i orden igjen!"

"Da tror jeg at jeg velger å ta klyster gitt, blir litt lenge å gå med tarmen full i flere uker!!"

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha!! Jeg vil ha Sessa som tekstforfatter for reklamefilmer!!!!!!!!!

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...