Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om mennesker som hevder at de kan dette? Selv kjenner jeg en jente som ser på dette som hennes gift of grace. Mens jeg vet riktig ikke hva tenker om det selv (ref: Jesus Camp f.eks) - Ja, jeg har diskutert det i dag.

Forresten, er så sinnsykt irriterende med alle de stenene i frognerparken, som jeg hele tiden får inn i skoene mine. Fins det en annen fin park å jogge i, som ikke har sånne drittstener?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å jogg i sandaler, og ellers aner jeg ikke hva du snakker om, og har ikke overskudd til å google. Opplys meg.

Skrevet

åkei jeg googla. Nei jeg tror ikke. Ikke på gud, og heller ikke på skrullinger som tror de snakker med han, eller den hellige ånd.

Skrevet

Innlegget ditt er litt sånn som en småbedrift vi pleide kjøre forbi på vei til fjellet da jeg var liten - "fiskekroker og musikk".

Nei, jeg tror ikke på tungetale, og ikke bare av prinsipp - har hørt mye av det, og "dette er ikke engelsk, min venn, du må starte fra bånn igjen" og ikke noe annet språk heller.

Og jeg forholder meg ikke til byjogging. Men steiner i joggesko??? Inni??? i mars???

Skrevet

Hehe! hva med "sport og foto" og "gardin og utstyr"

Skrevet

Nei... Jeg vet ikke riktig. Tenker at jenta kanskje innbiller seg litt vel mye. Evt. hjernevasket. Jeg tror uansett ikke hun er helt stabil. Etter at hun begynte å bable om denne nådegaven sin, har jeg heller holdt meg litt unna... Slikt skremmer meg! Ang. grus i mars - klart! Det er jo sten overalt! Blir helt gal! Går bra i starten, så plutselig kjenner man at man har grus i hele skoen. Det irriterer meg grenseløst. Gleder meg til sommeren og bedre forhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...